وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شفافیت و برخورد با فساد باید به عنوان مهم‌ترین دغدغه در دستور امور قرار گیرد.

مهم‌ترین رسالت بسیج ایجاد پیوند وسیع بین آحاد مختلف جامعه است  تعاون فرهنگ است؛ بنگاه داری نیست/ شفافیت و برخورد با فساد را با عزم جدی دنبال می‌کنیمبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری  پیش از ظهر امروز دوشنبه پنجم آذر همزمان با هفته بسیج در نشست با فرماندهان حوزه بسیج و اعضای شورای بسیج مرکزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تقارن این هفته را با ایام ولادت پیامبرعظیم الشان اسلام و امام جعفرصادق (ع) مبارک دانست.

وی اشاره کرد: امیدوارم سال پیش رو همراه با شکوفایی، تعالی و رشد و به ویژه رشد تفکر بسیجی برای اداره امور کشور باشد.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب ایدئولوژیک است و بر مبنای تفکر افراد جامعه شکل گرفته است و هر روز عمر جمهوری اسلامی ایران در جهاد فی سبیل ا... می‌گذرد و نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی می‌خواهد که ما نباشیم و به قول رئیس جمهور که در محضر مقام معظم رهبری مطرح کرد، نظام سلطه می‌خواهد که ما چشمان خود را برتمام وقایعی که در سراسر جهان می‌گذرد ببندیم و اگر ظلمی روا شد ما سکوت کنیم، اما تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی ایران باقی است نظام سلطه غلط می‌کند که با ما برخوردی داشته باشد و یک عنصر مهم در تحکیم و استحکام جمهوری اسلامی وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است.

شریعتمداری تصریح کرد: اگر به فرمایشات امام راحل دقت کنیم می‌بینیم که هریک از فرمایشات ایشان درس بزرگی برای ما دارد و سرچشمه جوشان انقلاب اسلامی است. نباید از تفکرات امام راحل دور شویم چنانچه مقام معظم رهبری همواره در سخنرانی‌های خود یادی از تفکرات امام راحل دارند.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: حضور مشتاقانه و بی شمار مردم در انتخابات‌های مختلف نشان می‌دهد که مردم به اصول وارزش‌های نظام اسلامی پایبند هستند.

وی، وحدت و یکپارچگی مردم و پرهیز از تفرقه را بسیار مهم دانست و گفت: این یکپارچگی باید در میان روسای قوا، گروه‌های مرجع، نویسندگان و شعرای برجسته و همه و همه موج بزند.

شریعتمداری تاکید کرد: باید در درون مردم بایستیم و بسیجی گونه فرهنگ هنر را پاس بداریم و اجازه ندهیم هیچ اندیشه‌ای همبستگی و اتحاد ملی را برهم بزند.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از شنیدن نقطه نظرات حاضران در خصوص مسائل خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آشنایی کارکنان با موضوعات مرتبط و به روز این وزارتخانه را امری مهم و اساسی دانست.

وی دربخش‌های دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت بخش تعاون، توسعه اقتصادی کشور را درگروی درک اقتصاد تعاونی دانست و افزود: تعاون فرهنگ است؛ بنگاه داری نیست.

شریعتمداری همچنین با تاکید بر موضوع شفافیت در تمام ابعاد در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بسیجیان حاضر در این نشست خواست تا شفافیت و برخورد با فساد را با عزم جدی به عنوان مهم‌ترین دغدغه ما و خود در دستور امور قرار دهند.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی یاد آورشد: تا جان در بدن داریم باید پای انقلاب اسلامی بایستیم و همواره برای مبارزه با فساد بکوشیم.

وی تصریح کرد: یکپارچگی ملی، وجدان واحد برای انجام کار‌های بزرگ و ایجاد شفافیت را با جدیت دنبال می‌کنیم و کار در وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی زمان نمی‌شناسد، همان گونه که شب گذشته برای همراهی با زلزله زدگان تا نزدیک به ساعات صبح خانواده بزرگ وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با کاری جهادی و در ابعاد درمانی و حمایتی از هموطنان کرمانشاهی مشغول به فعالیت بودند.

فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: بسیج مشت محکم نظام در مقابل بیگانگان است

سید محمد میرابی فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست تاکید کرد: بسیج مال ملت ایران و مشت محکم نظام در مقابل بیگانگان است. درمدت اخیر سعی کردیم تعامل بسیار خوبی با وزرا داشته باشیم و دغدغه‌ای در زمینه فعالیت‌های بسیج وجود نداشته باشد و افتخار بسیجیان فعالیت در نظام اسلامی است.

وی گفت:: هرکسی کارمند نظام است بسیجی به شمار می‌رود. به جذب حداکثری اعتقاد داریم و تعامل بسیار زیادی با مدیران دستگاه‌ها داشته ایم و سعی کردیم از حواشی پرهیز شود.

او با اشاره به آمار بسیجیان، فعالیت‌های مرکز بسیج وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی را تشریح کرد.

میرابی خاطرنشان کرد: برای زنده نگاه داشتن یاد شهدا و فرهنگ شهادت در دستگاه‌های مختلف فعالیت‌های جدی انجام شده است.

فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حرکت جمعی را سرلوحه برنامه‌های بسیج وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی عنوان و به تفکیک گزارش عملکرد این مرکز را اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار