رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: بر اساس ظرفیت‌های تولیدی و کشاورزی استان بوشهر نخستین رویداد کارآفرینی نخل و خرما در بوشهر تحت عنوان پرند برگزار می‌شود.

اولین رویداد کارآفرینی نخل و خرما در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر محمد رضا بحرانی گفت:اولین رویداد کارآفرینی نخل و خرما با عنوان "پروند" به میزبانی دانشگاه پیام نور استان بوشهر از ۶ تا ۸ آذر با هدف شناسایی و حمایت از ایده‌های جدید در زمینه نخل و خرما برگزار خواهد شد.

 وی افزود:ایده‌های ارایه شده در زمینه‌های مختلف از جمله کاشت، داشت، برداشت تا بسته بندی صادرات و... است.

رییس دانشگاه پیام نور بوشهر درخصوص حمایت از ایده‌های برتر تصریح کرد: به ایده‌های برتر اول تا سوم به ترتیب مبلغ بیست وپنج میلیون، بیست میلیون وپانزده میلیون ریال جایزه تعلق می‌گیرد و همچنین شش ایده برتر نیز از حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت برخوردار می‌شوند.

بحرانی خاطرنشان کرد: بعد از مراسم افتتاحیه, ایده‌ها ارایه خواهد شد و پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ومنتورینگ تیم‌ها در روز سه شنبه و چهارشنبه، تیم‌های طرح‌های پایش شده را دوباره ارائه می‌دهند و مورد داوری قرار می‌گیرند و روز پنج شنبه نیز اختتامیه و معرفی ایده‌های برتر خواهد بود.

انتهای پیام/ م

برگزاری رویداد کارآفرینی «نخل و خرما» در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.