وارد کردن خسارت‌های سنگین جانی و مادی به متجاوزان در عسیر توسط رزمندگان یمنی + فیلم

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خسارات فراوانی به متجاوزان در گذرگاه علب در عسیر وارد کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش شبکه تلویزیونی المنار؛ نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در حمله به مواضع نظامیان متجاوز در مناطق مختلف یمن خسارت‌های سنگین جانی و مادی به متجاوزان وارد کردند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار در گزارشی گفت: نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محل تجمع نظامیان متجاوز سعودی - آمریکایی را در گذرگاه علب در عسیر با موشک بالستیک «بدر ۱» هدف قرار دادند و خسارت‌های مادی و جانی زیادی به آنان وارد کردند.

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین تلاش متجاوزان سعودی را برای پیشروی به سمت شرق کوه النار ناکام گذاشتند و خسارت‌های سنگینی به آن‌ها وارد کردند.

از سوی دیگر یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن سنگر‌ها و مراکز نظامی متجاوزان را در ناحیه حیران در استان حجه هدف قرار دادند و تعدادی از تجهیزات نظامی و توپ‌های سنگین و میان برد متجاوزان را منهدم کردند.

همچنین ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات نظامی بی سابقه‌ای را در پایگاه‌های ائتلاف سعودی - آمریکایی در شرق منطقه حیز در ساحل غربی یمن به اجرا درآوردند. همچنین یگان توپخانه‌ای وابسته به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نظامیان ائتلاف سعودی را در مناطق المهاشمه و الشعف در استان الجوف هدف قرار دادند.

نیرو‌های یمنی با نصب کمینی ضد نظامیان سعودی در منطقه صحرای الاجاشر شماری از این متجاوزان را نیز به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

یکی از رزمندگان یمنی با سر دادن شعار‌هایی گفت: «ما بر مسیر حق گام می‌نهیم. الله اکبر. مرگ بر آمریکا. مرگ بر اسرائیل. لعنت بر یهود».

خبرنگار شبکه المنار ادامه داد: ستاد تبلیغات جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تصاویری از رزمایش "الرسول الاعظم" صلی الله علیه و آله و سلم در منطقه چهارم نظامی منتشر کردند. در این رزمایش، حمله فرضی گروه‌های تروریستی به تپه‌ها و پاسخ نیرو‌های یمنی به آنان با انواع سلاح سنگین، متوسط و سبک نشان داده شد.


بیشتر بخوانید: بمباران مناطق مسکونی یمن توسط جنگنده‌های سعودی پس از خروج نماینده سازمان ملل + فیلم 


انتهای پیام/
 

نابودی متجاوزان سعودی_اماراتی در عسیر + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.