نظر فتح الله زاده درباره پرسپولیسی بودن وزیر ورزش/ آیا پرسپولیسی‌ها در وزارت ورزش علیه استقلالی‌ها عمل می‌کنند؟ +فیلم

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره تاثیر پرسپولیسی بودن وزیر ورزش در فوتبال صحبت کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتح الله زاده، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال، مهمان هجدهمین قسمت از برنامه «10:10 دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان بود.

فتح الله زاده به سوال مجری برنامه درباره درستی یا نادرستی شایعه پرسپولیسی بودن وزیر ورزش و تاثیر آن بر توجه بیشتر به تیم رقیب استقلال پاسخ داد.

 


بیشتر بخوانید: از انتصابهای فامیلی در استقلال تا ادعای پرسپولیسی بودن وزارت ورزش در گفتگو با علی فتح الله زاده مدیر عامل اسبق آبی پوشان پایتخت


 

انتهای پیام/

 

رابطه دوستی فتح الله زاده و علی پروین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
چون پرسپولیس خوب کار کرد همه افتادن به جونش با این تحریم های زیادی که پرسپولیس داشت و هنوز هم داره و با مشکل مالی هم دست و پنجه نرم می کنن بعضی ها بی خودی حسودی و تنگ نظری دارن اون زمانی که استقلال می برد و وضعیت پرسپولیس بد بود کسی نمی گفت پرسپولیس مشکلش چیه حالا شما نتونستید با این همه بازکنانی خارجی که استقلال خرید نتونستید بازی ها رو ببرید امدید و شروع به اعتراض کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
6666666666666655555555555تایی ها
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
مگه وزیر کلی پول نداد استقلال بازیکن بخره چی خریدن حاجی گرو و .... . ضمنا هوادارای پرسپولیس چند میلیارد کمک کردن به باشگاهشون قضیه یادشون رفته آقای فتح الله زاده بدهی پرسپولیس صفر شده .