نخست وزیر سابق عراق گفت: بیداری اسلامی و مقاومت بینی دشمنان را به خاک خواهد کشید.

بیداری اسلامی بینی دشمنان را به خاک خواهد کشیدبه گزارش خبرنگار   حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، این نشست با حضور نوری المالکی نخست وزیر سابق عراق، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان، عدنان منصور وزیر امور خارجه سابق لبنان، اکرم کعبی، دبیر کل نجوا و عاصف محسنی عالم برجسته افغانستان، خالد قدومی نماینده خالد قدومی نماینده جهاد اسلامی در ایران و برخی از شخصیت‌ها و نخبگان جهان و ایران صبح امروز در هتل آزادی تهران برگزار شد.

نوری المالکی در این نشست گفت:بیداری اسلامی باید مسئله قدس را مدنظر قرار بدهد و لازم است که تمام ملت‌های مسلمان  توجه کنند که نباید بر سر ارزش‌های پایین مبارزه کنند.

وی ادامه داد: بیداری فلسطین از سوی مقاومتی در حال انجام است که  با تلاش و استقامت بینی دشمن را به خاک خواهند مالید.

المالکی گفت: امروزه بیداری اسلامی امروز بیش از گذشته باید به آرمان فلسطین توجه کند، چراکه بسیاری از مشکلات، تجاوزارت و مداخله‌های آمریکا با هدف سلطه بر این کشور در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد:مقاومت ضد  رژیم صهیونیستی مانع از تحقق پروژه‌های تجاوزکارانه می‌شود و از بین بردن رژیم صهیونیستی، ما و جهان اسلام را از بسیاری مشکلات نجات می‌دهد، بنابراین باید به فکر مقاومت باشیم.

 نخست وزیر سابق عراق تاکید کرد: ملت‌های مسلمان کلید بیداری اسلامی هستند، ما در دین خود تمام مولفه‌ها را داریم تا ملت‌ها بتوانند  آنها  را در پیش برد برنامه های  خود به کار گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسی ، سیاست خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار