امامی امین گفت: مردم به دلیل افزایش قیمت‌ها نسبت به گذشته فقیر‌تر و سفره آن‌ها کوچک‌تر شده است.

افزایش نرخ ارز دلیل اصلی افزایش قیمت کالا‌ها است /اعداد و ارقام برخی کالا‌ها بسیار عجیب و قریب استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران در دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تهران، با اشاره به افزایش قیمت برخی کالا‌ها و ورود تعزیرات به این امر، اظهار کرد: شرایط اقتصادی کشور به نوعی است که هزینه خانوار‌ها را افزایش داده و اعداد و ارقامی که در رسانه‌ها و برخی دستگاه‌ها اعلام می‌شود با خدماتی که ارائه می‌شود بسیار عجیب است.

وی با بیان این که تغییر نرخ ارز یکی از عوامل افزایش قیمت کالا‌ها بود، افزود: مردم به دلیل افزایش قیمت‌ها نسبت به گذشته فقیر‌تر و سفره آن‌ها کوچک‌تر شده  و بهترین و مفیدترین کار در این زمینه نظارت جدی‌تر و بیشتر در بازار است.

امامی امین با اشاره به این که اتحادیه‌ها و اصناف کار خود را به درستی انجام نمی‌دهند، گفت: باید جلسات بیشتری در زمینه نظارت تعزیرات بر حوزه اتحادیه‌ها افزایش یابد تا عملکرد این حوزه‌ها بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: فشار بر روی مردم بسیار است، اما این افزایش قیمت‌ها به نوعی می‌تواند از اسراف برخی مواد غذایی جلوگیری کند چرا که کشور ما یکی از اسراف کارترین کشور‌ها در زمینه مواد غذایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار