مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: با بازید ۸۲ هزار نفر از چهاردهمین نمایشگاه کتاب ۲۵ میلیارد ریال کتاب به فروش رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان که با حضور ناشرانی از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان در رشت برپا شده بود، ۸۲ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند و ۲۵ میلیارد ریال کتاب نیز به فروش رسیده است.

وی با بیان اینکه امسال تعداد غرفه‌های نمایشگاه کتاب ۲۰۰ غرفه بوده است افزود: این نمایشگاه با حضور ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور برگزار شد که از این تعداد ٣٥ ناشر گیلانی بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه همه کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ٣٠ درصدی به علاقمندان به فروش رسیده است گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سهم ٢٠ درصدی با ارائه بن تخفیف کتاب در غرفه بانک شهر فعال در نمایشگاه را داشت که ۵/۷ میلیارد ریال از ۲۵ میلیارد ریال فروش، بن کتاب بوده است.

فیروز فاضلی تصریح کرد: چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان از ۲۶ آبان ماه تا اول آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان در کیلومتر ۵ جاده رشت به تهران دایر شده بود.

 

انتهای پیام/م.ع

۲۵ میلیارد ریال کتاب در چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان به فروش رسیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.