حامیان هرمزگانی امسال ۱۲ میلیارد تومان به فرزندان ایتام و محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان کمک کردند.

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون حامیان هرمزگانی ۱۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان به فرزندان ایتام و محسنین زیر پوشش کمک کردند.

وی افزود: این میزان کمک ۵۵ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: ۱۰ هزار و ۸۳۴ فرزند یتیم و محسنین زیرپوشش از کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیر نقدی حامیان طرح "اکرام ایتام" بهره‌مند هستند.

علی الهیاری تعداد حامیان را ۲۷ هزار و ۵۹۵ نفر عنوان کرد.

وی افزود:خیران می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و دریافت شناسه واریز مختص افراد مبلغ موردنظر خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۸۸۵۵۳۹۷ و شماره‌حساب ۴۶۷۰۷۰۷۰۲۴ بانک ملت واریز کنند و یا می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۳۲۸۸ در این طرح مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: استفاده از رسانه‌های جمعی ازجمله فضای مجازی باهدف نهادینه کردن و اشاعه فرهنگ حمایت از کودکان یتیم و محسنین در جامعه ضروری است.

علی الهیاری گفت: طرح‌های "اکرام ایتام" و "محسنین" با رویکرد حمایت مادی و معنوی از یتیم و فرزندان محسنین است که در این طرح اثرگذار و هدفمند خیران به انتخاب خود حمایت از یک یا چند نفر یتیم و یا فرزند محسنین را عهده‌دار و ماهیانه مبالغی به‌حساب آنان واریز می‌کنند.

انتهای پیام/ز


پرداخت ۱۲ میلیارد تومان به فرزندان مددجو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار