رئیس جمهور آمریکا مدعی شد کشور‌های اروپایی تا کنون به تعهدات نظامی خود در ناتو پایبند نبوده اند آن‌ها باید سهم عادلانه خود را به خاطر حمایت نظامی آمریکا از آنان پرداخت کنند.

ترامپ: اروپایی‌ها باید سهم عادلانه خود را به خاطر حمایت نظامی آمریکا از آن‌ها بپردازندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت کشور‌های اروپایی باید سهم عادلانه خود را به خاطر حمایت نظامی آمریکا از آنان پرداخت کنند.

وی افزود: «اتحادیه اروپا سال هاست از ما بهره برداری می‌کند، کشور‌های اروپایی تا کنون به تعهدات نظامی خود در چارچوب پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) پایبند نبوده اند و این مسئله باید به سرعت تغییر کند.»

انتهای پیام/

ادعای ترامپ درباره حمایت نظامی آمریکا از اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
خاک گور هم چشم این مرد تاجر و بی اخلاق را پر نمیکند .واقعا طماع و دروعگو ترین تاجر است نه فقط خودش .تمام خانواده اش هم .24 ساعته CNN راجع به افتزاع های این خانواده میگه .فکر کنم برای ده قرن بعد از خودش هم میخواهد ثروت بگذارد .
Iran (Islamic Republic of)
جهانگیر
۱۱:۰۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
فقط بحث ثروت اندوزی نیست...بلکه نمی خواهد به هیچ وجه بپذیرد که اروپای مستقلی با ارتشی مستقل و پولی واحد بدون وابستگی به دلار وجود داشته باشد این نه تنها سیاست ترترلامپ(ترامپ) بلکه استعمارگری و خوی استکباری در خون و رگ تمام رهبران آمریکائی بوده و هست.....
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۲۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
آیا رهبران کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای عربی که افسار خود را به دست امریکایی ها داده اند متوجه این موضوع نمیشوند که چه تامین امنیتی؟ اصلا تامین امنیت در برابر چه چیزی؟ اامنی رو را که خود امریکاییها ایجاد میکنند و برای تامین امنیت همان کشورها دوباره منابع مالی مطالبه میکنند؟؟؟؟ به نظرم یا رهبران این کشورها نادان هستن یا عامل دست آموز خود امریکا که درکی از این موضوع ندارند.بطور مثال امریکا در کشورهای عربی چه میکند؟در خلیج فارس؟؟؟ اینها نتیجه سالها مطالعه این کشور و اسراییل خبیث بر روی اختلافات در اسلام و قومیت ها هستند و جز این نیست
هوشیار باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
اروپائیها با چه زبانی به این مردک قلدر و قمارباز بگویند ما دیگر مترسک و لولوی سر خرمن نمی خواهیم میخواهیم خودمان روی پای خودمان چه از حیث نظامی ( ارتش اروپائی واحد ) چه از حیث اقتصادی ( عدم وابستگی به دلار ) بایستیم؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
تخته گاز داره میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
سیاستش کاملا بر مبنای تاجربودنشه فقط فکر پوله
آخرین اخبار