معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان هرسین ؛

آماده باش کامل نیرو ها در پی وقوع زلزله

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان هرسین گفت : در همان لحظات اولیه زلزله به کلیه اعضای ستاد بحران مخصوصا یگان ها و واحد های امدادی ، امنیتی و راهداری آماده باش کامل داده شد و اکنون در آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه میرزاحسینی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان هرسین گفت : زلزله‌ ساعات پیش که در استان کرمانشاه رخ داد در شهرستان هرسین نیز احساس شد و در همان لحظات اولیه به کلیه اعضای ستاد بحران مخصوصا یگان ها و واحد های امدادی ، امنیتی و راهداری آماده باش کامل داده شد و اکنون در آماده باش کامل هستند.

وی در خصوص میزان خسارات وارده گفت : هیچ گونه خسارت مالی و جانی تا کنون گزارش نشده است و بیمارستان شهدای شهرستان هرسین هم در صورت نیاز آمادگی لازم جهت پذیرش مصدومان از سایر شهرها را نیز دارد.

میرزاحسینی همچنین در خصوص وضعیت روستاهای شهرستان اظهار داشت : طی تماس تلفنی با بخشدار مرکزی و دهیاران بیستون در جریان امور قرار گرفته ایم و خوشبختانه مشکلی در آنجا وجود ندارد.

میرزاحسینی همچنین در خصوص وضعیت آب شرب شهر هرسین اظهار داشت : سراب هرسین در وضعیت خوبی قرار دارد و مشکلی از لحاظ گل آلود بودن آب وجود ندارد .

معاون فرماندار هرسین در پایان سخنانش یادآور شد : دو اکیپ کامل امدادی از بیستون عازم مناطق زلزله زده شده اند .

 

انتهای پیام/د

آمادگی بیمارستان هرسین برای پذیرش مصدومان زلزله

برچسب ها: فرمانداری ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.