یک قاضی فدرال آمریکا با رد ردخواست تجدیدنظر «جورج پاپادوپولوس» که به دلیل دروغگویی درباره ارتباطش با روس‌ها به حبس محکوم شده است، به آغاز دوران محکومیت وی رأی داد.

صدور حکم آغاز دوران محکومیت مشاور سابق ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک قاضی فدرال آمریکا امروز (دوشنبه)، ضمن رد درخواست تجدیدنظر «جُرج پاپادوپولوس»، مشاور سابق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، که به دلیل دروغگویی درباره ارتباطش با روس‌ها در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، به 14 روز حبس محکوم شده است، به آغاز دوران محکومیت وی رأی داد.

در ادامه گزارش اسپوتنیک آمده است جرج پاپادوپولوس باید بیست و ششم نوامبر سال جاری میلادی (فردا) دوران محکومیت دو هفته ای خود را آغاز کند.

حکم قاضی دادگاه فدرال آمریکا پس از آن صادر می شود که انتشار اسناد دادگاه نشان می دهد وکیل پاپادوپولوس از یک دادگاه در منطقه کلمبیا خواسته بود تاریخ آغاز دوران محکومیت وی را به تعویق بیندازد تا تکلیف درخواست او برای آزادی با قرار وثیقه مشخص شود؛ اما دادستان های فدرال با این درخواست مخالفت کردند؛ زیرا به گفته آنها، مشاور سابق ترامپ بارها اظهاراتی را بیان کرده است که در تناقض با سخنان وی مبنی بر قبول مسئولیت خود در ماجرای تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ و روس‌هاست.

گزارش اسپوتنیک می افزاید پاپادوپولوس همچنین به یک سال آزادی مشروط (تحت نظر بودن)، 200 ساعت کار اجباری و پرداخت 9 هزار و پانصد دلار جریمه محکوم شده است.

وکیل پاپادوپولوس درخواست آزادی وی با قرار وثیقه را شانزدهم نوامبر سال جاری میلادی به دادگاه ارائه کرد.

یک قاضی آمریکایی اواسط شهریور سال جاری، مشاور سابق ستاد تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به جرم دروغگویی به اف بی آی (پلیس فدرال آمریکا) در پرونده تحقیقات درباره مداخله احتمالی روسیه در انتخابات پیشین ریاست جمهوری آمریکا، به ۱۴ روز زندان محکوم کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار