سرمربی تیم تراکتور سازی گفت::ما برای گلزنی برنامه داشتیم و اگر گل ما مردود اعلام نمی‌شد عملکر رضایت بخشی را ارائه داده بودیم.

تقوی : تیم ما برای گل زدن به پرسپولیس برنامه داشتبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد تقوی سر مربی تیم فوتبال تراکتور سازی پس از دیدار با پرسپولیس بیان کرد : از تمام خبرنگاران برای حضورشان ممنونم اما من نباید در نشست حضور پیدا می کردم چرا که محرم پور مسئول رسانه ای تیم را اجازه ندادند تا در کنار من باشد. به نظرم دفاع از محرم پور دفاع از همه ی شما ها است .مهمترین موضع این بود که پس از تعطیلات تا سه روز پیش ما تمی دانستیم که چگونه فوتبال بازی کنیم  و تمرکزمان را از دست داده بودیم که این موضوع باعث شد در نیمه اول آنچه را که می خواستیم در زمین پیاده نشد.

شرایط آب و هوایی و نوع بازی پرسپولیس  هم بر بازی بسیار تاثیر گذار بود . فراموش نکنم که تیم پرسپولیس هفته پیش فینال آسیا را بازی می کرد.  در نیمه دوم   از تیم راضی بودم و به آنچه که می خواستیم دست یافتیم. تیم ما می دانست که باید مقابل پرسپولیس چگونه بازی کند تا گل نخورد و همچنین برای گلزدن نیز برنامه داشتیم .  پس از اعلام شدن آفساید گل اگر به داور حرفی زدم عذر خواهی می کنم و تحت هر شرایطی  حق با داور است . اگر کارشناسان بازی را مشاهده کنند متوجه می شوند چه شرایطی پیش آمده است و اگر گل ما مردود اعلام نمی شد عملکر رضایت بخشی را ارائه داده بودیم .

او گفت : بازیکن هر چه بزرگ باشد ، بزرگتر از باشگاه نخواهد بود و بازیکنان خاطی در اختیار کمیته انضباطی هستند و آن ها برای این بازیکنان تصمیم خواهند گرفت.  نباید  سطح فوتبال را پایین آورد   و هر بازیکنی که بزرگتر از دنبله هم باشد نباید خودش را از باشگاه بزرگتر بداند و این باشگاه است که تعیین می کند کدام بازیکن به میدان برود.  ما نباید اصول را زیر پا بگذاریم و ببازیم . 

تقوی درباره حضور تماشاگران گفت :  از حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تشکر کنم و از حضور پر شورشان در این شرایط آب و هوایی غافلگیر شدم. حق تماشاگر این نیست که زیر باران بایستد و آن ها این حق را دارند که یک سقف بر روی سرشان باشد. تماشاگران تراکتورسازی بی همتا هستند.

او گفت : تیم ما یک بازیکن ژاپنی داریم پس در مقابل منطقی است که در ورزشگاه پرچم ژاپن را مشاهده کنید. تماشاگران باپرچم ژاپن برای تشویق بازیکنشان آمده بودند. تیم ما لیدر ندارد و همه تماشاچی هستند. باید اصل این موضوع را دانست که دلیلش چه بوده است. اگر برافراشته شدن پرچم ژاپن در ورزشگاه  برای حمایت از سوگیتا بازیکن ژاپنی است از آن  حمایت می کنم ولی اگر برای ضربه زدن باشد حمایت نمی کنم. 

او افزود : شرایط زمین چمن آزادی اصلا خوب نیست و من معتقدم که تحت هر شرایطی نباید خط دفاعی ما توپ را اوت بزند. هنگام تمرین بازیکنان به من اعلام کردند که شرایط زمین مناسب نیست.


بیشتربخوانید: اسدی: همه بازیکنان خارجی و داخلی تراکتورسازی باید انضباط را رعایت کنند

گرشاسبی: امیدوارم مدیرعامل پرسپولیس نمانم/ برانکو یک فصل و نیم دیگر با ما قرارداد دارد

مهاجری: دوست دارم تراکتورسازی مقابل پرسپولیس پیروز شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار