نخست‌وزیر انگلیس وعده داد «با تمام وجود» تلاش خواهد کرد تا توافق‌نامه خروج این کشور از اتحادیه اروپا در پارلمان انگلیس تصویب شود.

ترزا می: با تمام وجود تلاش می‌کنم طرح برکسیت در پارلمان تصویب شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، «ترزا مِی»، نخست‌وزیر انگلیس وعده داد با تمام وجود تلاش خواهد کرد تا نمایندگان پارلمان طرح برکسیت او را تصویب کنند.

«ترزا می» پس از تصویب طرحش برای نحوه خروج انگلیس از  اتحادیه اروپا با بیان اینکه این توافق‌نامه تأمین‌کننده منافع ملی انگلیس است و از امنیت و مشاغل این کشور محافظت می‌کند، وعده داد «با تمام وجود» تلاش خواهد کرد تا توافق‌نامه برکسیت در پارلمان این کشور تصویب شود.

وی همچنین هشدار داد تصویب نشدن این توافق‌نامه در پارلمان موجب افزایش چنددستگی و عدم اطمینان در انگلیس می‌شود و تأکید کرد: « این توافق تنها توافق ممکن بود و نباید دوباره همه‌پرسی برگزار کنیم».

سران 27 کشور عضو اتحادیه اروپا روز یکشنبه توافقنامه خروج انگلیس از این اتحادیه را تصویب کردند. بدین ترتیب یکی از گام‌های اصلی برکسیت برداشته شد، اما اگر پارلمان انگلیس این توافق‌نامه را رد کند، «ترزا می» با مشکل جدی روبرو خواهدشد.

اکنون نخست‌وزیر انگلیس کمتر از چهار ماه فرصت دارد تا پیش از مهلت خروج رسمی از اتحادیه اروپا، توافقنامه بدست آمده را به تائید نمایندگان پارلمان این کشور برساند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار