آغاز اعمال محدودیت ترافیکی جاده‌های هراز و چالوس

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت آمد وشد خودرو‌ها از کرج به مرزن آباد و رودهن به آمل خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، از یکطرفه شدن دو جاده چالوس و هراز امروز یکشنبه بمناسبت ولادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق (ع) خبر داد، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع شد .

به گفته وی  جاده مرزن آباد به کرج به دلیل مه گرفتگی مسیر تهران به شمال و تخلیه حجم زیاد ترافیک با یک ساعت تاخیر ساعت ۱۷ تا ۲۴ امشب یکطرفه می‌شود.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز از رودهن به آمل ممنوع شد و از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) ساعت چهار عصر امروز  بدون تاخیر یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون شاهد ترافیک‌های سنگین و نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و هراز هستیم، افزود: مسافران بازگشت خود را مدیریت کنند و به نکات ایمنی ماموران پلیس راه مستقر در این مسیر‌ها توجه کنند تا سفر ایمن داشته باشند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه  مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/ آ.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده هراز و چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار