رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دانشگاه صنعتی درحالی میزبانی مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور را به عهده گرفته است نگاه ویژه ای به سلامت و ورزش دانشجویی دارد.

دانشگاه صنعتی نگاه ویژه ای به سلامت و ورزش دانشجویی داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اختری، رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) گفت:دانشگاه صنعتی کرمانشاه به عنوان یک دانشگاه پویا درحالی میزبانی مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور را به عهده گرفته است را به عهده گرفته است که علی رغم جوانی، نگاه ویژه ای به امر سلامت و ورزش دانشجویی دارد.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰ نفر از ۳۵ دانشگاه کشور در این دوره از مسابقات شرکت کردند گفت: برگزاری این چنین مسابقات ورزشی و فرهنگی، باعث تقویت روحیه نشاط و جوانی و سلامتی بین دانشجویان می شود.

 

 حاتمی، معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری کرمانشاه نیز  ضمن گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) اسوه اخلاق و مهربانی، حضور در جمع فرهیختگان دانشجویی را یک فرصت با ارزش بر شمرد و ابراز امیدواری کرد که با عمل کردن به توصیه های پیامبر و ائمه بتوانیم، روز به روز زمینه های خوب و مناسبی را برای این چنین اقداماتی فراهم کنیم.

 حاتمی با اشاره به نقش نشاط اجتماعی در توسعه پایدار، عنوان کرد: ورزش یکی از مؤلفه‌های جدی در شکل گیری ادبیات توسعه اجتماعی می باشد و اکثر کشورهایی که از نشاط اجتماعی بالایی برخوردارند در سطح توسعه نیز در جایگاه بالای هستند.

وی  اقتصاد و اشتغال ورزش را یکی از دغدغه های اجتماعی برشمرد و رویدادآفرینی در حوزه ورزش و اشتغال را بسیار مهم و موثر ارزیابی نمود.

 حاتمی، معاون اقتصادی و منابع انسانی استانداری، با تأکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتباط حوزه صنعت، جامعه و دانشگاه، تنها راه حل مشکلات کنونی را شکل گیری سه ضلع دولت، دانشگاه و جامعه دانست.

 مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.