معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: هدف لیگ کتابخوانی تربیت کتابخوان حرفه ای است و این کار در لیگ کتابخوانی کرمانشاه خوشبختانه اتفاق افتاده است.

اختتامیه لیگ کتابخوانی دانش آموزی در کرمانشاهبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه  با اشاره به پایان لیگ کتابخوانی گفت:دقت در محتوای کتاب هم به نفع کتابخوان و هم به نفع نویسنده است و سطح عقلانیت جامعه را بالا می برد و نقد و تحلیل هم تفکر افراد جامعه را ارتقا میدهد و پیگیری این معیارها در کتابخوانی سبب تربیت کتابخوان های حرفه ای می‌شود.

حسنی خونسار افزود: کتابخوانان دانش آموز این دوره لیگ کتابخوانی باید به خودشان افتخار کنند که روزهای متوالی وقت خودشان را به جای بطالت و سرگرمی های بی فایده با کتاب گذراندند.

در این مراسم سه تیم راه یافته به مرحله نهایی در حضور هیئت داوران به ارائه مطالب تحلیلی و انتقادی خود پرداختند و نهایتا تیم های بانو مجتهده، شهید ستار عباسی و نجف به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کرده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

طرح لیگ کتابخوانی دانش آموزی از تابستان امسال شروع شده و تیم های شرکت کننده از آموزش و پرورش، انجمن های اسلامی دانش آموزان، سپاه نبی اکرم (ص) و کمیته امداد امام خمینی و کتابخانه های عمومی در قالب گروه های 4نفره انتخاب شده و به صورت حذفی رقابت کردند.

در این طرح کتابهای «من زنده ام»، «پنجشنبه فیروزه ای»، «بینوایان» و «دختران آفتاب» در هر مرحله توسط شرکت کنندگان تحلیل و نقد شدند.

 

انتهای پیام/ز

اجرای طرح لیگ کتابخوانی دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.