در مراسمی با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی دفتر خبری این سازمان در گناباد افتتاح شد.

افتتاح دفتر صدا و سیمای خراسان رضوی در گنابادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، در آئین افتتاح دفتر سازمان صدا و سیما مرکز خراسان رضوی در شهرستان گناباد، گفت: گناباد شهری تاریخی و با شکوه بوده که مردمان بسیار قانع، دیندار و ساده زیستی داشته که مفاخر بسیار بزرگی را در خود پرورانده است.

وی معرفی ویژگی ها، آثار، شاخص ها، زیبائی ها، شخصیت‌ها و دستاورد‌های نظام و دولت را با همکاری جوانان از جمله وظایف دفاتر صدا و سیما عنوان و تصریح کرد: این دفاتر به نمایندگی از سازمان صدا و سیما بایستی اخبار مناسبت‌ها و آئین‌ها را نیز پوشش دهد.

حمید بنایی رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی نیز، هدف رسانه‌ها را آگاهی بخشی به جامعه عنوان کرد و گفت: باید مطالبات و دغدغه‌های مردم از طریق رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی به گوش مسئولین برسد.

وی به ظرفیت‌های خاص رسانه‌ای و اطلاع رسانی گناباد اشاره و تصریح کرد: رسانه‌ها با شناسایی ظرفیت‌های خاص و مغفول مانده این شهرستان در کنار خدمات مسئولان و نظام به وظیفه خود در آگاهی بخشی جامعه بیشتر عمل کنند.

حامد قربانی فرماندار گناباد هم در این مراسم گفت: امیدواریم با بازگشائی این دفتر شاهد بیان دستاورد‌های نظام و دولت در این شهرستان در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی تصریح کرد: گناباد با داشتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف دانشگاهی، صنعت و معدن، گردشگری و ... دارای رتبه‌های شاخصی در سطوح استانی است.

فرماندار گناباد گفت: قنات قصبه به عنوان تنها اثر ثبت شده خراسان رضوی در فهرست آثار جهانی یونسکو، ظرفیت مهم این منطقه بوده که بایستی رسانه‌های ارتباط جمعی و صدا و سیما، ضمن معرفی بهتر و بیشتر این اثر در جهت جذب گردشگر و رونق اقتصادی تلاش کنند.

دفتر خبری صدا و سیمای خراسان رضوی در گناباد، در زمینی به مساحت ۴۵۰ مترمربع و زیربنای ۱۰۰ مترمربع با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
 
انتهای پیام//ح.ت
 

دفتر خبری صدا و سیمای خراسان رضوی در گناباد

برچسب ها: رسانه ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.