رییس هیات وزنه برداری لرستان گفت: پس از پایان روز دوم و برگزاری پنج وزن اول استعداد‌های برتر نخستین المپیاد وزنه برداری کشور شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید علی شاهرخی رییس هیات وزنه برداری لرستان اظهار داشت: پس از پایان روز دوم رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر وزنه برداری کشور، تیم آذربایجان شرقی در صدر جدول جای قرار گرفت.

وی افزود: در دسته ۴۹ کیلوگرم اشکان محمدی از خوزستان با مجموع ۱۳۱ کیلوگرم طلا گرفت و امیر محمد سلیمانی از اردبیل در مجموع با ۱۳۰ کیلوگرم به مدال نقره رسید.

وی ادامه داد: همچنین عبداله محمدی از خوزستان در مجموع ۱۲۷ کیلوگرم گردن آویز برنز را کسب کرد.

شاهرخی گفت: در دسته ۵۵ کیلوگرم علی عالی پور از آذربایجان غربی در مجموع با مهار ۱۸۳ کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کرد و امیرحسین حسین زاده از تهران در مجموع با ۱۷۲ کیلوگرم نشان نقره و ابوالفضل خاکباز از لرستان در مجموع ۱۶۷ کیلوگرم صاحب برنز این رقابت‌ها شد.

وی افزود: در دسته ۶۱ کیلوگرم عرفان آقایی از آذربایجان شرقی در مجموع با ۲۲۳ کیلوگرم در سکوی نخست قرار گرفت و عرفان مرادی از آذربایجان شرقی در مجموع با ۲۰۱ کیلوگرم و کوروش پیری از کرمانشاه را مجموع ۱۸۷ کیلوگرم به ترتیب صاحب مدال‌های نقره و برنز شدند.

رییس هیات وزنه برداری لرستان اظهار داشت: در رقابت دسته ۶۷ کیلوگرم عبداله بیرالوند از لرستان با مجموع ۲۲۹ کیلوگرم صاحب طلا شدو فرید نقدی پور از خوزستان با مجموع ۲۱۸ کیلوگرام نقره و امیرحسین سلیمانی از تهران با مجموع ۲۱۷ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

شاهرخی افزود: در دسته ۷۳ کیلوگرم مبین کاسب از مازندران با مجموع ۲۳۴ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد.

وی بیان کرد: ضمن این که در این وزن سامان آقایی ازآذربایجان شرقی با مجموع ۲۲۴ کیلوگرم و محمود حاتمی از خوزستان با مجموع ۱۹۷ کیلوگرم مدال‌های نقره و برنز را بر گردن خود آویختند.

وی با اشاره به این که رقابت‌های اوزان ۸۱، ۸۹، ۹۶، ۱۰۲ و ۱۰۲+ کیلوگرم طی روز‌های چهارم و پنجم آذرماه برگزار می‌شود، بیان کرد: انتظار داریم طی ۲ روز باقی مانده شاهد استقبال بیشتری از سوی هواداران باشیم.

المپیاد وزنه برداری استعداد‌های برتر کشور در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد در حال پیگیری است.

انتهای پیام/م

استعداد‌های پنج وزن نخست المپیاد وزنه برداری کشور شناسایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.