تیم فارس در رقابت‌های دارت قهرمانی کشور در جای نخست قرار گرفت.

عنوان قهرمانی دارت بازان فارس در مسابقات کشوریکامبیز ایوب زاده رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  گفت: پانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی مردان کشور در رده سنی بزرگسالان به میزبانی منطقه آزاد اروند و شهرستان آبادان برگزار شدو تیم فارس موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

وی افزود: در رقابت‌های بخش انفرادی داریوش خورشیدی عضو شیرازی تیم ملی دارت بزرگسالان در مسابقه فینال مقابل مهرداد سیفی نوجوان خوش آتیه کشورمان و عضو تیم ملی جوانان دارت ایران از تهران به برتری رسید و بر سکوی قهرمانی ایستاد و محمد مهدی دهقان از تهران و رضا اکبری از مرکزی مشترکا سوم شدند.

ایوب زاده ادامه داد: در رقابت‌های بخش دوبل هم تیم فارس متشکل از داریوش خورشیدی و شاهین حسینی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند، تیم‌های البرز و اصفهان بر جایگاه سوم تکیه زدند.

رییس انجمن دارت کشور إضافه کرد: این رقابت‌ها با حضور ۱۱۲ دارت انداز از ۲۵ استان کشور و در قالب ۲۹ تیم در دو بخش انفرادی و دوبل در سالن مجموعه ورزشی شهید کارگر آبادان برگزار شد و به دلیل حضور قهرمانان پرآوازه دارت ایران و اعضای تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان به لحاظ کیفیت فنی در سطح بسیار بالایی قرار داشت.
انتهای پیام/م

رقابت‌های دارت قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار