توانایی عجیب و خیره کننده چند فرد معمول در انجام کارهای سخت ساختمان سازی را در این خبر مشاهده می‌کنید.

انجام کارهای سخت ساختمانی توسط معلولان+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، معلولیت جسمانی یکی از مهمترین عارضه‌هایی است که متاسفانه بسیاری از افراد را خانه نشین و منزوی می‌‌کند و نگاه برخی از مردم به این اشخاص نیز نگاهی ترحم آمیز و توام با غفلت و البته از روی نا آگاهی است.

متاسفانه هنوز هم برخی از افراد معلولیت را محدودیت و عامل ایجاد باید و نبایدهای بی پایه و اساس برمی‌شمرند و از میدان دادن به معلولان و سپردن کارها به این افراد خودداری کرده و در نهایت منجر به انزوا و گوشه گیری کسانی که دچار معلولیت هستند می‌شوند.

به گفته افراد معلولی که با تلاش و کوشش و پشت سر گذاشتن موانع پیش روی خود به پیروزی دست پیدا کرده‌اند « معلولیت محدودیت نیست» و تنها فرد معلول را به تلاشی مضاعف و شکوفا کردن استعدادش از راهی دیگر که توانایی آن را دارد سوق می‌دهد و راهنمایی می‌کند.

در ادامه ویدئویی کوتاه و آموزنده از فعالیت و عملکرد چند فرد معلول مشاهده می‌کنید که علی رغم نواقص جسمی که با آن روبرو هستند، تمام تلاش خود را برای  انجام کارهایی سخت و طاقت فرسا که حتی افراد عادی در انجام آن با محدودیت و مشقت روبرو هستند، به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: معلولان ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Kazakhstan
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
دولت و جامعه باید به اینها کمک کند. این نوع کار ظرف چند ماه یا حداکثر چند سال آنها را از پای درمی آورد.