حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از مدیران بازنشسته در آستانه ابقا در مفام مدیریتی خود قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آغاز اجرای قانون منع بکار گیری بازنشستگان در کشورمان، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در راس مسئولان ورزشی قرار گرفت که به احتمال فراوان تا تاریخ 16 اذر ماه 1397 بازنشسته شده و جای خود را به دیگر مسئولان جوان حاضر در حوزه ورزش خواهند داد.

گرشاسبی در طول فعالیت خود در باشگاه پرسپولیس توانسته عملکرد درخشانی داشته باشد و به نسبت سایر مسئولان ورزشی این تیم نیز کمتر دچار حواشی شده و در تلاش بوده تا در راستای موفقیت پرسپولیس بکوشد.

گرشاسبی در آستانه ابقا در مقام مدیریت پرسپولیس قرار گرفت
گرشاسبی در حالی منسب مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را قبول کرد که عملکرد ضعیف طاهری ، مدیرعامل سابق این باشگاه و قضایای شکایت و انتقال مهدی طارمی به تیم ترکیه ای گریبان سرخپوشان پایتخت را گرفته بود و همچنین محرومیت از چند پنجره نقل و انتقالاتی به دستور فیفا نیز سبب شد تا نارضایتی طرفداران به پشت درب های باشگاه پرسپولیس برسد.

با این حال گرشاسبی توانست در طول ۲ فصل مدیریت خود پرونده شماری از بزرگترین بدهی های پرسپولیس را بسته و با حمایت گسترده خود از کادر فنی برانکو ، پرسپولیس را به روزهای اوج خود بازگرداند و بیش از پیش فوتبال پاک را مد نظر اقدامات این تیم قرار دهد.

از جمله مهمترین دستاوردهای دوران مدیریت گرشاسبی ۲ مرتبه صعود به نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و حضور این تیم در مرحله فینال است. البته درخشش تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان نیز بی تاثیر نبوده و در دوران سکان داری گرشاسبی این تیم یکی از ۳ مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشورمان شده است.

گرشاسبی در آستانه ابقا در مقام مدیریت پرسپولیس قرار گرفت

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره با بازنشستگی حمیدرضا گرشاسبی و جایگزین های احتمالی او گفت: قانون گذاران باید پیش از اینکه گرشاسبی را بازنشسته اعلام کنند به دنبال فردی به خوبی او می‌گشتند. نمی‌دانم چه شخصی را به عنوان جایگزین او می‌توانند انتخاب کنند، چرا که افرادی مانند گرشاسبی توانایی بالایی در حوزه ورزش دارند و پیدا کردن جایگزین برای او بسیار دشوار است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسولیس افزود: افرادی همچون گرشاسبی توانسته اند در پست مدیریتی خود درخشش عالی داشته باشند و توانایی این موضوع را نیز دارند تا در رده‌های بالاتری از مقام و منسب قرار بگیرند و کم و کاستی‌ها را نیز برطرف کنند.

البته یکی مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره بازنشستگی حمیدرضا گرشاسبی گفت: با توجه به حضور درخشان گرشاسبی در مقام مدیریت باشگاه پرسپولیس این امکان وجود دارد وزیر ورزش و جوانان کشورمان درباره ابقای او تفکر ویژه ای انجام دهد و این مسئول کاردان در جایگاه خود بماند.گرشاسبی از زمان حضور در پرسپولیس توانسته افتخارات و تجربه های خوبی را نصیب این تیم پرطرفدار کند و همچنین دور از انتظار نیست که او در صورت بازنشستگی در جایگاهی به غیر از پست مدیریت به تیم پرسپولیس یاری دهد.


بیشتر بخوانید:

جلسه مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس برگزار شد

برانکو: تمام تمرکزمان روی لیگ برتر و جام حذفی است/ سومین دربی را مقابل تراکتور برگزار می‌کنیم

کاشانی: بندی مبنی بر فسخ در قرارداد برانکو نیست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار