خامه یار گفت:از۲سال گذشته در خصوص ایجاد خانه‌های نماز طرح موضوع کرده‌ایم اما هنوز مکانی مناسب برای اجرای این امر مشخص نشده است.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمد خامه‌یار رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در خصوص ایجاد خانه‌های نماز گفت: سعی در ایجاد خانه‌های نماز داریم اما متاسفانه از سوی شهرداری مکانی در این خصوص داده نشده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم بیان کرد: از ۲ سال گذشته در خصوص ایجاد خانه‌های نماز طرح موضوع کرده‌ایم اما هنوز مکانی مناسب برای اجرای این امر مشخص نشده است.

وی ادامه داد:در خانه‌های نماز به برپایی کتابخانه تخصصی نماز، معرفی نمازگزاران، پیاده کردن آیات قرآنی در خصوص نماز به صورت مجسم و برگزاری شیوه‌های دعوت به نماز و غیره به صورت عملیاتی و کارگاهی اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: خانه های نماز در شهرری، فارس و مشهد دایر است و در استان اصفهان نیز خانه جشن تکلیف دایر شده است.

خامه‌یار با بیان اینکه وضعیت نمازخانه‌های بین راهی مطلوب نیست، افزود: به صورت دائمی به نظارت از نمازخانه ها میپردازیم و با وجود اینکه وضعیتشان نسبت به گذشته بهبود یافته اما با نقطه مطلوب فاصله دارند.

وی ادامه داد: در حال آماده کردن سندی هستیم که همه ویژگی‌های نمازخانه‌های بین راهی در آن مشخص شده باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در خصوص نصب تابلوهای حدترخص اشاره کرد: تابلوهای حد ترخص در پنج محور استان نصب نشده است که به اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل حمل و نقل و راهداری درخواست نصب این تابلوها شده اما هنوز عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/ح

تابلوی حد ترخص در ۵ محور قم نصب نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.