مراسم تجلیل از جهاد گران علم و فناوری در سالن همایش پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه در دانشگاه ارومیه برگزار شد،

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، جوادی مسئول سازمان بسیج اساتید ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج و مقارن با ولادت حضرت محمد (ص) گفت: حاصل و برآیند تحلیل‌های نادرست و اشتباه غربی با فرایند‌های رهبری دروغی بیش نیست کشور ایران در آستانه‌ای بحران نیست در شرایط خطیر و سرنوشت سازی هست که برنامه ریزی‌های در این زمینه باید انجام بپذیرد.

وی افزود: نیرو‌های انقلابی با تحلیل‌های های نادرست غربی مجبور به خودسانسوری می‌شوند در حاله‌ای از سکوت و صبر قرار میگیرند، واین امر باعث شده فضای امنیتی در دانشگاه‌ها حکم فرما باشد و نخبگان و کار آفرینان و پژوهشگران بخاطر این تحلیل‌ها نمی‌توانند اعمال و اهداف خود را بر زبان جاری سازند و این قضیه دردناک است، ولی یاس کننده نیست و از آینده روشن‌تر خبر می‌دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: کشور ایران جز ۵ کشوری در تربیت مهندسی در جشنواره‌های فناوری و علمی هست و از دیگر کشور‌ها کم وکاستی ندارد.

جوادی در سخنان پایانی ضمن غرور انگیز دانستن دستاورد‌های نخبگان که جایگاه ویژه‌ای در کشور دارند گفت: در عرصه فناوری و پژوهشی و همه سازمان‌های که به فعالیت ارزشمند می‌پردازند که باید پیگیری شود.

وی گفت: حتما در کشور بومی سازی شود و رتبه بندی و سازماندهی جدی در قسمت‌های مختلف فناوری‌ها اعمال شود تا الویت‌ها و اهمیت فناوری در کشور ترسیم شود.

درپایان این همایش ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد این نخبگان از مخترعان و پژوهشگران و کارآفرینان در زمینه‌های مهندسی. علمی و کشاورزی و کاربردی و کسب و کار از ۲۵ نفر تجلیل و تقدیر با اهدای لوحه استان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ی

 

تقدیر از نخبگان بسیجی

برچسب ها: جوانان ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.