دبیر هیئت شمشیر بازی استان یزد گفت: مسابقات جام جهانی شمشیر بازی اسلحه سابر کلاس A. جوانان و نوجوانان به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

حسن صدیقی دبیر هیئت شمشیر بازی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  گفت: مسابقات جام جهانی شمشیر بازی اسلحه سابر کلاس A. جوانان به میزبانی تهران در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.

صدیقی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها امروز سوم آذر شروع شده و تا فردا نیز ادامه دارد افزود: در اسلحه سابر با حضور کشور‌های صاحب نام در حال برگزاری است و شهریار گلزارفر و علیرضا خانی دو شمشیرباز یزدی نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.

دبیر هیئت شمشیر بازی استان ادامه داد: شمشیربازان یزدی در مسابقات جام جهانی جوانان با شمشیربازانی از ۱۲ کشور دیگر رقابت خواهند کرد.

وی گفت : حمیدرضا شیر مربی یزدی هدایت تیم ملی جوانان کشورمان در این رقابت‌ها را بر عهده دارد.

صدیقی با بیان اینکه علاوه بر شهرستان یزد، شمشیربازی در اردکان، بافق و میبد فعال است بر پیگیری راه اندازی هیئت در سایر مناطق و برگزاری دوره‌های آموزشی و استعدادیابی تاکید کرد.

دبیر هیئت شمشیربازی یزد، تعداد بیمه شدگان این رشته را در استان ۴۵۰ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد ۵۵ درصد بانوان و بقیه مردان در رده‌های مختلف سنی هستند.

وی از عضویت ۲۰ شمشیرباز یزد در تیم‌های ملی و حضور سه تیم استان در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

انتهای پیام/ی

حضور شمشیرباز یزدی درمسابقات جام جهانی جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار