وزیر بهداشت گفت:متخصصین زیادی در گروه چشم فعالیت می‌کنند و بزگترین تهدید این رشته تعداد مراجعه کنندگان است.

بخش درمان از بخش آموزش جدا شود/حیف است که زمان متخصصین چشم تنها صرف درمان شود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح  اتاق‌های عمل جدید بیمارستان خاتم الانبیا(ص) با اشاره به‌این نکته که متخصصین زیادی در گروه چشم فعالیت می‌کنند گفت: بزرگ‌ترین تهدید این رشته مراجعات بیشماری است که از استان‌های مختلف انجام می‌شود.

 

وی با بیان این موضوع که بهتر است که آموزش از درمان جدا شود، ادامه داد: ادغام این دو به‌صلاح نیست و به‌طور کلی هر اندازه عیار اخلاقی گروه افزایش یابد، موثرتر عمل می‌کنند.

 

وی با اشاره به‌این موضوع که نیاز نیست با مجموعه‌های خصوصی سطح شهر رقابت کنیم، ادامه داد: چنانچه آموزش را از درمان جدا کردید، می‌توانید ویزیت خود را از بیمارستان بیرون ببرید که این موضوع به‌ماندگاری بیشتر بیمارستان کمک می‌کند.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ارزش زیادی برای کسانی که در این مجموعه حضور دارند، قائل هستم، چراکه متخصصین حاضر در این بیمارستان و مرکز آموزشی از تراز علمی بالای ملی و منطقه‌ای برخوردارند و حیف است که زمان آنان تنها صرف درمان شود.

 

انتهای پیام//ج.ر

 

افتتاح اتاق عمل های جدید بیمارستان خاتم الانبیا(ص) در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.