محسن توسلی خواننده گفت: اغلب آثار موسیقی مناسبتی در طول سال پخش می‌شوند ولی هیچ نهادی از آثار حمایت نمی کند.

گلایه یک خواننده از کم کاری مسئولان در تولیدات مذهبیمحسن توسلی خواننده قطعه «بت شکن» در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره قطعه وحدت و اجرای مجدد آن در هفته وحدت و کنفرانس «وحدت  اسلامی» ضمن ابراز تأسف درباره تولید نشدن آثار مذهبی گفت: قطعه «بت شکن» همان اثری است که سال گذشته در سالن اجلاس سران رونمایی شد اما چون امسال اثری درباره پیامبر (ص) و هفته وحدت خوانده نشده بود، مجدد بخش تقریب مذاهب این قطعه را پخش کردند.

وی در ادامه در خصوص تولید نشدن آثار مذهبی و ملی بیان کرد: اگر بخواهم شفاف و بی‌پرده بگویم، باید به هزینه‌ها اشاره کنم چرا که یک بار در سال پخش دارند و خوانندگان و موزیسین ها نمی‌توانند از آنها کسب درآمد کنند.

خواننده قطعه «روح‌الله» افزود: اغلب آثار موسیقی مناسبتی در طول سال پخش و دیده می‌شوند ولی هیچ نهاد یا دستگاهی متولی از این آثار حمایت نمی کندو فقط بعد از تولید قطعه تماس می گیرند و به اصلاح «به به و چَه چَه» می کنند.

توسلی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با شاعران کشور اظهار کرد: در دیداری که مقام معظم رهبری با شاعران داشتند، فقط یک نفر شعری را درباره وحدت خواند که رهبر معظم انقلاب، آن را مورد تقریض قرار دادند و بسیار روی آن صحبت کردند.

این خواننده ارزشی با اشاره به قطعه «بت شکن» و همخوانی و اجرای دو خواننده شیعه و سنی گفت: این اثر برای اولین بار با همکاری دو خواننده شیعه و سنی خوانده شد و بارها از شبکه های مختلف سیما پخش شد. درواقع این بازخوردها نشان دهنده آن است که این فضا تشنه آثار هنری مثل فیلم کوتاه، بلند داستانی و ... است و می تواند مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

 توسلی در ادامه درباره رونمایی از جدیدترین اثر خود به نام «یمن» بیان کرد: در روزهای اخیر با توجه به جنایات آل سعود و استکبار جهانی در یمن، مراسمی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد؛ به سفارش بسیج رسانه قطعه ای سه زبانه بین المللی را در طی بیست و چهار ساعت تولید کردیم البته ما پیش از این رکورد کوتاهترین زمان تولید را داشتیم  ولی همه آنها تک زبانه بودند. من بلافاصله از تماس بسیج رسانه با قاسم صرافان، مرتضی حیدری آل کثیر، محمد عباسیان و امید رهبران تماس گرفتم و قطعه را به برنامه پنجشنبه صبح در سالن همایش های صدا و سیما رساندیم.

این خواننده در پایان یادآور شد: قطعه «یمن» در همان روز نیز مورد استقبال بسیاری مخاطبان به ویژه سردار سلامی و سردار غیب‌پرور قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتقاد یک خواننده از حمایت نکردن مسئولان از آثار مذهبی و ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار