رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اندیکا بر تردد در محور اندیکا-شهرکرد و گردنه چری واقع در شهرستان کوهرنگ با زنجیر چرخ تاکید کرد.

لزوم تردد با زنجیر چرخ در محور اندیکا-شهرکردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کورش دهنو، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اندیکا با بیان اینکه تردد در همه مسیرهای مواصلاتی این شهرستان برقرار است گفت: تاکنون در حوزه راهداری این شهرستان بارش برف گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه در محور اندیکا به مسجدسلیمان، محور اندیکا به ایذه و اندیکا به شهرکرد شاهد ریزش سنگ و گل ولای بودیم و با استفاده از تجهیزات راهداری این مسیرها پاکسازی شدند بیان داشت: تردد در مسیرهای بارانی و برف گیر فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

دهنو تصریح کرد: در حال حاضر 3 تیم عملیاتی و یک تیم پشتیبانی در منطقه تاراز مستقر هستند و در صورت بارش برف و گونه حادثه احتمالی دیگر، بازگشایی این مسیر را انجام می دهند.

گفتنی است؛ جاده تاراز در شهرستان اندیکا از راه های ارتباطی خوزستان به چهارمحال و بختیاری است و گردنه چری در شهرستان کوهرنگ، در جاده ارتباطی شهرکرد - اندیکا واقع است.

انتهای پیام/گ

تردد در جاده های کوهستانی بدون زنجیرچرخ ممنوع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.