مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بندر خرمشهر را به جایگاه تاریخی خود نزدیکتر می‌کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،نورالله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: در بندر خرمشهر فضای کار و ظرفیت وجود دارد و ما باید با همکاری و همگرایی تمام توان خود را به کار ببندیم تا خرمشهر را به جایگاه تاریخی خود نزدیکتر کنیم.

وی  افزود: بندر خرمشهر ظرفیت‌ و زیرساخت‌های مناسب و خوبی را دارد اما متاسفانه از این ظرفیت‌های بزرگ استفاده نشده است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: توجه و اهتمام جدی به سرمایه‌های انسانی از برنامه‌های من در بندر خرمشهر است، سرمایه انسانی همان نیروی محرکه دریایی است که باید به آن توجه شود تا در آرامش کامل خدمات و کار ارائه دهد.

اسعدی افزود: برای ایمن‌سازی آبراه کشتیرانی باید مغروقه‌های موجود در اروند‌رود خارج سازی شود تا کشتی‌های با ظرفیت و تناژ بالا قادر به تردد باشند.

وی ادامه داد: حمل و نقل دریایی از حمل و نقل‌های ارزان و مقرون به صرفه به حساب می‌آید که در رشد اقتصادی کشورها تاثیرگذار است، اما متاسفانه در کشور ما با وجود همه ظرفیت‌ها و کار و تلاش به دلیل تحریم‌ها سهم ما از دریا کاهش یافته است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: البته ما معتقد به توانستن هستیم و باید هم‌افزایی مسیر توسعه پایدار را هموار کرد و مسائل و مشکلات اقتصادی را کاهش داد.

انتهای پیام/ د

وجود فضای کار وظرفیت مناسب در بندر خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۴ آذر ۱۳۹۷
چقدر بدبختیم