رئیس هیئت ژیمناستیک استان تهران گفت: مدت‌ها بود تهران در تیم ملی ژیمناستیک نماینده نداشت، اما امروز به دلیل مدیریت صحیح سه تن از ملی پوشان از استان تهران هستند.

روح الله وین رئیس هیئت ژیمناستیک استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان در باره وضعیت ژیمناستیک در استان تهران گفت: مدت‌ها بود که استان تهران هیچ ژیمناستی در تیم ملی نداشت اما خوشبختانه با مدیریت صحیح و سازماندهی بازیکنان و مربیان توانستیم همانند سال‌های گذشته از ژیمناستیک تهران در تیم ملی نماینده داشته باشیم.


او ادامه داد: محمد شفیعی، محمدرضا خسرونژاد و رضا بهلول زاده نمایندگان ژیمناستیک تهران در تیم ملی هستند. محمدرضا خسرونژاد در مسابقات آسیایی تایلند توانست برنز خرک حلقه را به دست بیاورد. همچنین رضا بهلول زاده توانست به مدال برنز المپیک جوانان آرژانتین برسد. البته در این میان نمی‌توان از زحمات درگاهی رییس فدراسیون چشم‌پوشی کرد.

رئیس هیات ژیمناستیک استان تهران اضافه کرد: متاسفانه امکانات سخت افزاری در استان تهران کم است. به همین دلیل ژیمناستیک کاران ملی پوش از نقاط مختلف استان برای تمرین به شهر تهران می‌آیند. ما این نخبگان را شناسایی کرده‌ایم و ضمن فراهم کردن سرویس ایاب و ذهاب، حقوقی برای آن ها و مربیانشان در نظر گرفته ایم.

وین اضافه کرد: در حال حاضر تمرینات و مسابقات هیئت ژیمناستیک استان تهران در یکی از سالن‌های محله یوسف آباد برگزار می شود. امیدواریم با کمک های گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران بتوانیم سالن حیدرنیا را در اختیار بگیریم و به لوازم و تجهیزات ژیمناستیک مجهز کنیم. یک چاله ابر برای آموزش در این سال نیاز است.

او با اشاره به اینکه ژمناستیک ایران در حال به‌روز شدن است بیان کرد: مربیان و بازیکنان با مراجعه به اینترنت و استفاده از مطالب روز دنیا، حرکات را یاد می‌گیرند و آن را آنالیز می‌کنند. با این وجود فکر می‌کنم دیگر نیازی به مربی خارجی نیست اما درباره شرایط و امکانات باید کاری انجام دهیم تا امکانات تمرینی در سطح مطلوب باشد.


بیشتر بخوانید: 

کیخا به فینال خرک حلقه مسابقات آلمان رسید

خرید یک ست کامل ژیمناستیک با بودجه یک سال فدراسیون برابر است

شفیعی: مسابقات آسیایی توکیو رویداد بسیار مهمی برای ژیمناستیک است


انتهای پیام/

اظهارات وین درباره ژیمناستیک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار