عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: ایران در میان کشورهای جهان پرچمدار وحدت اسلامی است.


ایران پرچمدار وحدت اسلامی است/باید برای حفظ منافع ملی تمامی کشور‌ها با هم متحد باشیمحجت‌الاسلام حسین ابراهیمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نقش ایران در وحدت منطقه گفت: بنده معتقدم که ایران تنها کشوری است که پرچمدار وحدت اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری سالانه کنفرانس وحدت اسلامی اظهار کرد: از زمان حضرت امام (ره) هفته وحدت شکل گرفت، کنفرانس‌های زیادی شکل گرفت و از کشور‌های زیادی دعوت شد، علمای بزرگی آمدند و تبادل نظر کردند و در چند سال در کشور‌های مختلف سالانه برنامه‌هایی شکل گرفت و می‌بینیم که در کشور‌های نظیر سوریه، یمن، پاکستان، عراق و سایر کشورهای اسلامی دیگر شاهد بحث شیعه و سنی نیستم.

وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی  دارای وحدت هستند، خاطرنشان کرد: جریان‌های تکفیری‌ها  تحت نظر استکبار جهانی به دنبال تفرقه انداختن میان مسلمانان هستند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: ما از تمامی کشور‌ها می‌خواهیم که با هم وحدت داشته باشند حتی کشور‌های غیر اسلامی چراکه ما دوست نداریم در منطقه جنگ و خون ریزی و دعوا باشد و همه باهم باید برای حفظ منافع ملی تمامی کشور‌ها با هم متحد باشیم و بتوانیم با همزیستی مسالمت آمیز داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نقش بی بدیل جمهور اسلامی ایران در رابطه با وحدت  چه در رابطه با مسلمین و حتی کشور‌های دیگر  موجب شده است که اگرچه مسلمین جهان پراکنده هستند، ولی باز هم باهم باشند و در حقیقت اگر باهم متحد باشند همستکبرین نمی‌توانند از منافع مسلمین بهرمند بشوند و دشمنان شکست می‌خورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار