نماینده مردم خمین در مجلس کم شدن جمعیت را یک نگرانی برای مردم روستا‌ها عنوان کرد.

کم شدن جمعیت یک نگرانی برای مردم روستاهاسترضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات دهستان آشناخور شهرستان خمین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: کم شدن جمعیت یک نگرانی برای مردم روستاهاست.

رضایی افزود: در روستای دهنو دهستان آشناخور در جمع دهیاران و شورا‌های روستا حضور پیدا کردیم که الحمدالله از همه سازمان‌های مربوطه حضور داشتند و آخرین وضعیت استان‌ها را گزارش دادند و مشکلات و درخواست‌های اهالی بررسی شد.

وی اضافه کرد: هماهنگی انجام و قول مساعد داده شد که انشاالله در خصوص ایجاد اشتغال و توسعه روستایی با همکاری مدیران شهری همه با هم در کنار هم قرار بگیرند تا با استفاده از ظرفیت‌های سازمانی و مردمی انشالله روز به روز شاهد توسعه روستا‌ها باشیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایجاد اشتغال و دغدغه‌های مردم در خصوص فرزندان خودشان در روستا و کم شدن جمعیت یک نگرانی بود و امیدواریم انشالله در آینده روز به روز شاهد توسعه روستا‌های استان و رفع این دغدغه‌ها باشیم.

در جلسه بررسی مشکلات دهستان آشناخور که در دهیاری روستای دهنو با حضور برخی مسئولان شهرستان خمین برگزار شد در خصوص اشتغال روستایی، طرح هادی، وضعیت جاده‌های مواصلاتی و بخش خدمات بهداشت و درمان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ج

جلسه بررسی مشکلات دهستان آشناخور شهرستان خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.