رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت : علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ آذر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان گفت: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۸ محور "مقاومت و دفاع مقدس"، "مسائل صنفی خبرنگاران"، "بصیرت و دشمن‌شناسی"، "اقتصاد مقاومتی"، "حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی"، "مبارزه با آسیب‌های اجتماعی"، "خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی" و " بخش ویژه استانی: اجلاسیه شهدا" در استان برگزار می‌شود.

کشاورز افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های "تیتر"، "خبر"، "مصاحبه"، "عکس"، "یادداشت و مقاله"، " گزارش"، " کاریکاتور"، "موشن‌گرافی و چند رسانه‌ای " که در فاصله زمانی آذر ۹۶ تا ۱۵ آذر ۹۷ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری منتشر شده باشد، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان، شناسایی و توانمندسازی خبرنگاران، تقویت روحیه خودباوری، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای خبرنگاران بسیجی دغدغه‌مند، تولید محتوا با موضوعات جشنواره، ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بیشتر فعالان رسانه، توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی و همچنین جریان سازی رسانه‌ای برای ارائه راهکار‌ها و حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی را از اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر اعلام کرد.

وی ادامه داد: دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محل سازمان بسیج رسانه استان راه اندازی شده است و هیئت داوران با همکاری سازمان بسیج رسانه استان گیلان از اساتید دانشکده خبر این استان انتخاب شده اند.

کشاورز در رابطه با ضوابط و مقررات شرکت در جشنواره عنوان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند در جشنواره شرکت کنند و هر متقاضی تنها می‌تواند در دو بخش و در هر بخش سه اثر را ارائه دهد و در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: آثاری پذیرفته می‌شود که نام صاحب اثر در آن قید شده باشد و در صورت درج نکردن نام صاحب اثر و یا نام مستعار، باید توسط مدیر مسئول مهر و امضاء شده باشد. کشاورز اضافه کرد: همچنین مطالب مربوط به بولتن‌های داخلی دستگاه‌های اجرایی امکان شرکت در جشنواره را ندارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سپس با بیان ویژگی‌های آثار مورد قبول گفت: صاحبان آثار مکتوب باید اثر خود را ترجیحا در قالب "پی دی اف" (pdf) و یا عکس شفاف و واضح ارسال کنند و در صورت ناخوانا بودن، دبیرخانه اجازه حذف اثر را دارد.

وی افزود: صاحبان آثار منتشر شده در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نیز باید لینک اثر خود را دربخش آثار، به دبیرخانه ارسال کنند.

کشاورز با اشاره به اینکه مسئولیت پاسخگوئی به هرگونه ادعای افراد حقیقی یا حقوقی در زمینه مالکیت اثر ارائه شده، بعهده متقاضی است، تاکید کرد: دبیرخانه در قبال دعاوی مذکور هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت، تصمیم گیری درباره مسائل پیش بینی نشده و تفسیر ابهامات احتمالی، صرفا به عهده دبیرخانه جشنواره خواهد بود و انجام تصمیمات اتخاذ شده، برای متقاضی لازم الاجرا است و در غیر اینصورت، ثبت نام و شرکت در جشنواره "کان لم یکن" تلقی خواهد شد.

کشاورز بیان کرد: علاقه‌مندان باید آثار خود را تا پانزدهم آذرماه از طریق آدرس اینترنتی basijmedia.ir به دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج رسانه ارسال کنند .

وی اضافه کرد : همچنین متقاضیان شرکت در جشنواره  می توانند  برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره تلفن: ۰۲۸۳۳۷۸۵۱۰۰ تماس  بگیرند و یا به آدرس دبیرخانه: قزوین، شهرک کوثر، خ. اندیشه، نبش خ. ابوذر جنوبی، پ. ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین مراجعه کنند.

انتهای پیام/

سومین جشنواره رسانه ای ابوذر

برچسب ها: بازار نشر ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.