مصدومیت ٢٤ نفر بر اثر تصادف در گیلان

۲۴ نفر بر اثر حوادث جاده‌ای گیلان مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه استان گیلان گفت: ٢٤ نفر در گیلان در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر حوادث جاده‌ای مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وی افزود: این افراد بر اثر وقوع ۲۰ فقره تصادف منجر به جرح در شبانه روز گذشته مصدوم و به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

جانشین پلیس راه گیلان با اشاره به تعطیلات پایان هفته و ورود مسافران به استان گیلان اظهار داشت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، ترافیک هم اکنون در همه محور‌های برون شهری استان گیلان عادی است و تردد با سهولت انجام می‌شود.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: رانندگان می‌توانند با رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

وی همچنین از بسته شدن محور پونل به خلخال خبر داد و گفت: این محور با وجود تلاش‌های راهداری، به علت ریزش و رانش مجدد همچنان مسدود است و رانندگان می‌توانند از محور جایگزین اسالم به خلخال تردد کنند.

جانشین پلیس راه گیلان با اشاره به پیش بینی هواشناسی و لغزنده بودن معابر کوهستانی از رانندگان و گردشگران خواست از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های کوهستانی استان پرهیز کنند و در صورت تردد در این محور‌ها حتما به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

سرهنگ محمدرضا محمدی، رییس پلیس راهور استان گیلان نیز گفت:٣٥٠ فقره تصادف منجر به جرح و خسارت در ٤٨ ساعت گذشته در شهر‌های گیلان رخ داد که از این تعداد ٣١٧ فقره تصادف منجر به خسارت و ٣٤ فقره تصادف منجر به جرح بوده است.


وی با بیان اینکه رشت با ١٩٩ فقره تصادف خسارتی در این مدت بیشترین تصادف را در شهر‌های استان گیلان داشته است تصریح کرد: رانندگان می‌توانند با توجه کامل به جلو، رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/آ

مصدومیت 24 نفر در 24 ساعت گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.