قرارداد سید اکبر پورموسوی با آبی پوشان خوزستان، فردا (شنبه) رسمی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال خوزستان که لیگ هجدهم را با داریوش یزدی آغاز کرد و در هفته‌های ابتدایی نیز موفق شد نتایج خوبی بگیرد، ناگهان با شکایت داوید ساکونی و کسر ۶ امتیاز از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مواجه شد تا پس از گذشت ۱۲ هفته از رقابت‌های لیگ برتر تنها با ۴ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر قرار گرفته باشد.

پس از اینکه اعضای مدیریتی باشگاه استقلال خوزستان تغییر کردند، مسئولان این تیم امروز (جمعه) به صورت رسمی با داریوش یزدی فسخ قرارداد کردند و قرار است با سید اکبر پورموسوی قرارداد ببندند. توافقات شفاهی امروز صورت گرفته و قرار است قرارداد پورموسوی در باشگاه استقلال خوزستان، فردا (شنبه) رسمی شود.

پورموسوی ۴۷ ساله در لیگ شانزدهم سرمربی استقلال خوزستان بود و سپس به فولاد رفت، اما در لیگ هجدهم و با نظر مسئولان فولاد از این تیم جدا شد تا بار دیگر به جمع آبی‌های دیار کارون بپیوندد. این مربی سابقه حضور در تیم‌های استقلال اهواز، تیم دوم فولاد و ... دارا است.

زمانیکه آبی‌ها در لیگ پانزدهم با هدایت عبدالله ویسی به قهرمانی رسیدند، پورموسوی کمک مربی اول گواردیولای وطنی بود.

البته استقلال خوزستان هم وضعیت خوبی ندارد و ۲ برد و ۴ مساوی کسب کرده و متحمل ۶ شکست شده است تا با حکم انضباطی فیفا در قعر جدول لیگ قرار داشته باشد. این تیم باید در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، در خوزستان به مصاف استقلال تهران برود.


بیشتر بخوانید: اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

فرار موقت فولادی‌ها از بحران با شکست شاگردان جلالی/ باخت خانگی جادوگر در بازی ۶ امتیازی

مصاف شاگردان مهاجری و قلعه نویی در تبریز / نخستین محک منصوریان با ذوبی‌ها


انتهای پیام/

داریوش یزدی از استقلال خوزستان رفتنی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار