پرونده«ح. ش» به اتهام احتکار و گران‌فروشی لوازم یدکی خودروهای سنگین در دومین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفاسد اقتصادی اصفهان بررسی وحکم این پرونده به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دومین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفاسد اقتصادی اصفهان با بررسی پرونده«ح. ش» به اتهام احتکار و گران‌فروشی لوازم یدکی خودروهای سنگین صبح امروز در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی دادگستری استان اصفهان به ریاست قاضی علی‌مراد نجف‌پور برگزار شد.

در این جلسه نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست، «ح.ش» را به اخلال در امر اقتصادی از طریق گران‌فروشی کلان اقلام و لوازم و قطعات خودرو با لحاظ سود 3 درصد مجاز عمده‌فروشی به میزان حدود 130 میلیون تومان و احتکار عمده و اختفا و امتناع از عرضه اقلام و لوازم و نیازمندی‌های یاد شده به ارزش حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان متهم و از دادگاه برای وی تقاضای مجازات کرد.

در ادامه متهم با حضور در جایگاه از خود دفاع کرد ، وکیل وی نیز با بیان اینکه حدود 30 نفر از هم‌صنفی‌های متهم پشت درب دادگاه آماده شهادت پیرامون صحت رفتار و کسب وی هستند با قرائت لایحه دفاع ادله خود برای بی‌گناهی موکل خویش را ارائه کرد و از دادگاه تقاضای رفع اتهام و حکم برائت «ح.ش» را داشت.

در ادامه قاضی نجف پور برای دقایقی اعلام تنفس کرد بعد از پایان تنفس ، قاضی نجف‌پور با بیان اینکه اتهام «احتکار» برای دادگاه محرز نشده است از «ح.ش» خواست آخرین دفاعیات خود را پیرامون اتهام «گران‌فروشی» بیان کند.

«ح.ش» با حضور در جایگاه به سؤالات قاضی پاسخ داد و آخرین دفاعیات خود را بیان کرد؛ وکیل متهم نیز در پایان مجدداً خواستار حکم برائت موکل خود شد.

قاضی نجف‌پور پس از استماع سخنان وکیل متهم با اعلام ختم رسیدگی بیان کرد که حکم این پرونده در اولین فرصت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/م

اتهام احتکار «ح.ش» برای دادگاه محرز نشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.