به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرپرست استانداری سمنان گفت: مسئولان می‌بایست ضمن شفاف‌سازی، امکان دسترسی آزاد مردم و مطبوعات را به اطلاعات فراهم کنند.

سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان گفت: قانون دسترسی آزاد به اطلاعات باید در همه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان عملیاتی شود و برای اجرای تحقق این مقصود کارگروهی متشکل از اندیشمندان و رسانه‌های استان در کنار شورای اطلاع‌رسانی ایجاد خواهد شد و در آن راهبردهای لازم تبیین می‌شود.

وی در ادامه افزود: مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی با فراهم کردن دسترسی آزاد مردم به اطلاعات، خود را در معرض ارزیابی مردم قرار خواهند داد زیرا با توجه به اینکه اولویت دولت در راستای برون‌سپاری امور به مردم است بنابراین دستگاه‌ها باید در تحقق این گام نیز تلاش کنند.

ناجی ضمن بیان اینکه در شرایط کنونی بیش از پیش نیازمند همراهی، همدلی و وحدت بین مسئولان و مردم هستیم، اضافه کرد: افزایش آگاهی مردم در دستگاه‌های اجرایی اعتماد عمومی را به دنبال خواهد داشت و قطعا اگر مسئولان بدانند که عملکرد آن‌ها رصد می‌شود سعی در ارائه بهترین خدمات می‌کنند و این از فساد اداری جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام / گ 

برگزاری نشست شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.