معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: تا کنون ۴۵ هزار طلبه خواهر از مدارس علمیه کشور فارغ التحصیل شده‌اند.

۴۵ هزار طلبه خواهر از مدارس علمیه کشور دانش آموخته شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید محمد واحدی در آیین تکریم و معرفی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: برای بهره‌مندی از ظرفیت این افراد در مدیریت فرهنگی و معنوی استان‌ها برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۶۵ هزار طلبه خواهر در ۵۰۰ مدرسه علمیه کشور در حال تحصیل هستند، بیان کرد: یکی از برنامه‌ها برای بهبود فعالیت مدارس علمیه خواهران، اجرای طرح مدرسه محوری است که در آن، مدیران استانی و طلبه‌ها می‌توانند با همفکری خود برای ارتقا مدارس علمیه تصمیم بگیرند.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور ارتقا کیفی در بخش آموزش، پژوهش و تهذیب را یکی دیگر از برنامه‍‌های مدارس علمیه خواند و توسعه سخت افزار‌ها در مدرسه‌های علمیه خواهران را خوب ارزیابی کرد.

واحدی همچنین گفت: اکنون با استان بوشهر سه زن در بخش مدیریت حوزه علمیه خواهران منصوب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر هزار و ۵۰۰ طلبه خواهر در ۱۱ مدرسه تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: مجمع خیران حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر با ۴۰۰ عضو، ظرفیت مشارکتی خوبی برای کمک به مدرسه‌های علمیه خواهران استان بوشهر ایجاد کرده است.

در این آیین با تجلیل از فعالیت‌های حجت الاسلام یوسف جمالی، فاطمه یوسفی به عنوان سرپرست حوزه علمیه خواهران استان بوشهر منصوب شد.

انتهای پیام/ک

۶۵ هزار طلبه خواهر در ۵۰۰ مدرسه علمیه کشور در حال تحصیل هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.