رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: از ابتدای سال تا کنون مبلغ سه هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان پرداخت شده است.

اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید در بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی افزود: در این مدت، ۵۱ متقاضی درخواست خود را برای دریافت تسهیلات رونق تولید، در سامانه الکترونیکی بهین یاب ثبت کرده بودند، که تقاضای ۲۹ واحد تولیدی در کمیته فنی کارگروه تائید و به بانک‌های عامل استان معرفی شد.

وی تصریح کرد: این واحد‌ها در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی درخواست ۹۳۱ هزارمیلیارد ریال تسهیلات داشتند که تا کنون بانک‌ها مبلغ سه هزار میلیارد ریال را پرداخت کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از ابتدای امسال تا کنون، ۲۱۸ مصوبه برای ساماندهی مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان تصویب کرده است.

حسینی محمدی افزود: در این مدت ۱۵۳ پرونده مربوط به بنگاه‌های اقتصادی بررسی شد و مصوبه‌هایی برای حل مشکلات آن‌ها در زمینه مسائل بانکی، مسائل مربوط به تامین اجتماعی و تامین انرژی به تصویب رسید.

وی بیان کرد: اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی برای همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها الزامی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توسعه صنایع و راه اندازی واحد‌های تولیدی مشکل دار را از جمله اولویت‌های مهم این سازمان دانست و ادامه داد: دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مستقر در این سازمان، آماده دریافت درخواست‌های متقاضیان حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در بخش‌های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و گردشگری است.

انتهای پیام/ک

۲۱۸ مصوبه برای ساماندهی مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.