مدیریت عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب گفت:بصیرت، اخلاص و اخلاق سه عنصر مهم برای بسیجیان است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  مدیریت عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب در اولین همایش بسیج کوی های سازمانی آجا ، اظهار داشت: واژه تلاقی بین ارتش و بسیج قابل استفاده است که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بسیج را شجره طیبه نام‌گذاری کردند.

بسیج  شجره طیبه است


حجت‌الاسلام بیژن سلیمانی گفت: مقام معظم رهبری طی این 40 سال سه نهاد را در جمهوری اسلامی لقب شجره طیبه (پاک و پاکیزه) داده‌اند، بسیج، ارتش و حوزه علمیه؛ این الهام گرفته از آیات قرآن کریم است.

بسیج  شجره طیبه است
وی افزود: سه عنصر مهم برای بسیجیان است بصیرت، اخلاص ، اخلاق و همه ما اخلاص را طی 40 سال به خصوص در دفاع مقدس از بسیجیان دیده‌ایم.

بسیج  شجره طیبه است
امیر اردشیر قائمی، معاون هماهنگ کننده منطقه غرب ارتش نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج را یک اراده و تفکر عنوان کرد وافزود: یک بسیجی فقط برای رضای خداوند کار می‌کند، عنوان بسیجی را می‌توان به کسی داد که فرزند مخلص و ولایت‌مدار تربیت کرده است.


سرگرد بهرام طاهری، مدیر روابط عمومی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش، در حاشیه برگزاری همایش  گفت: این همایش با محوریت همبستگی، وحدت و همدلی بین ارتش، بسیج و سپاه پاسداران با حضور فرمانده‌هان و بیش از 600 نفر از نیروهای بسیجی و کارکنان برگزار شده است.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.