شهردار اردبیل گفت: میدان مؤذن زاده اردبیلی در سال آینده همزمان با کنگره بین‌المللی استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل در حاشیه آیین کلنگ‌زنی میدان سلطان‌الذاکرین زنده یاد استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی که ظهر امروز با حضور فرهیختگان شهر و همزمان با دومین سالگرد درگذشت استاد سلیم موذن‌زاده برگزار شد، اظهار کرد: پس از درگذشت استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی تصمیم بر آن شد تا برای ماندگاری بیشتر مقام این شخصیت فاخر و معرفی استاد به نسل‌های بعدی اقداماتی صورت پذیرد.

وی افزود: میدان مؤذن زاده اردبیلی در سال آینده همزمان با کنگره بین‌المللی استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه فرهنگ و باورهای اردبیل به میزانی غنی است که وجب‌ به وجب شهر باید با اِلِمان‌های خاص به معرفی شخصیت‌های تأثیرگذار شهر اختصاص یابد.

لطف اللهیان اذعان کرد: ضمن اینکه هنرهای مفاخر اردبیل معرف آنها است، اما بناهایی که در سطح شهر احداث می‌شود نیز حتما باید یاد و نشانه‌ای از این مفاخر داشته باشد .

وی اضافه کرد: عملیاتی برای توسعه گردشگری شورابیل و بهبود عبور و مرور در سطح شهر اردبیل به طول حدوداً ۱۰ کیلومتر در اطراف منطقه شورابیل در حال احداث است که میدان استاد سلیم مؤذن زاده نقش اصلی را در این راه‌های ارتباطی ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به موقعیت این میدان در حال احداث گفت: میدان مؤذن زاده منتهی به خیابان ۵۵ متری از سمت دانشگاه و خیابان ۴۵ متری از سمت میدان پلیس خواهد شد و در نهایت راه ارتباطی میان جاده اردبیل به سرعین و  تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/ع

میدان موذن زاده اردبیلی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.