کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغ کمک هزینه سفر برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ را ۲ برابر کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و‌ ای اف سی کاپ ۲۰۱۹ برای انجام هر مسابقه خود ۲ برابر سال قبل کمک هزینه دریافت خواهند کرد.

بر اساس گزارش سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در رقابت‌های سال آینده لیگ قهرمانان آسیا که در حال حاضر یکی از ثروتمندترین مسابقات قاره‌ای در فوتبال جهان است. باشگاه‌ها برای انجام هر بازی از مرحله گروهی تا نیمه نهایی بیش از ۶۰۰۰۰ ، دلار کمک هزینه سفر دریافت خواهند کرد، که این رقم در مجموع از ۴.۲ میلیون دلار سال گذشته به ۸.۴ میلیون دلار آمریکا در سال آینده افزایش خواهد رفت.

در همین حال، در AFC کاپ هم کمک هزینه‌های سفر ۲ برابر خواهد شد و در مجموع از ۲.۹۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ به ۵.۸۸ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ خواهد رسید.

"داتو ویندزور جان"، دبیر کل AFC که برای حضور در مراسم قرعه کشی مسابقات باشگاهی آسیا ۲۰۱۹ در مقر AFC در کوالالامپور، مالزی، حضور داشت با اعلام این خبر گفت:" چشم انداز و ماموریت AFC روشن است - ما می‌خواهیم مسابقاتی در سطح جهانی برگزار کنیم تا موفقیت تیم‌های ما را در بزرگترین صحنه‌ها تضمین کند و برای تحقق آرزو‌های ما سرمایه گذاری در آینده فوتبال باشگاهی آسیا ضروری است.هر ساله ما با هدف غلبه بر دوره قبلی کار می‌کنیم و هر سال ما شاهد رکورد‌های جدید از نظر حضور تماشاگران، مشارکت رسانه‌های اجتماعی و تماشاگران تلویزیونی هستیم.این پیشرفت‌ها نه تنها به باشگاه‌های ما کمک می‌کند تا در هر مرحله از رقابت‌ها عملکرد خوبی ارائه کنند، بلکه در نهایت کیفیت، اعتبار و جایگاه هر دو رقابت قاره‌ای را افزایش می‌دهد. "

این سومین افزایش هزینه‌ها و سرمایه گذاری‌ها در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در سال‌های اخیر است.

جایزه قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، سال ۲۰۱۶ از ۱.۵ میلیون دلار به ۳ میلیون دلار افزایش یافت، سال جاری کاشیما آنتلرز بیشترین ججایزه قهرمانی را دریافت کرد این تیم بابت قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸، چهار میلیون دلار پاداش دریافت کرد.

جایزه قهرمانی مسابقات AFC کاپ نیز تقریبا پنج برابر شده و از ۰۰۰ ۳۵۰، دلار در سال ۲۰۱۵ به ۱.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید: سرخ‌های با تعصب با شایستگی نایب قهرمان آسیا شدند + فیلم و حاشیه‌ها

برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود

اظهارات عجیب مالک تراکتورسازی درباره وزارت ورزش و پرسپولیس

استقلال در گروه مرگ/ جدال تکراری پرسپولیس - السد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار