معاون بهداشت، درمان و توابخشی جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت: عملیات تمرینی تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان در شهرستان گمیشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حمید استیری معاون بهداشت، درمان و توابخشی جمعیت هلال‌احمر استان گلستان صبح امروز در مانور استانی تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری گفت: این عملیات تمرینی با هدف سنجش آمادگی تیم‌ها در سطح منطقه و زمان‌های بحرانی و با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به اجرا رسید.

وی افزود: این عملیات در ۲ بخش درمانی و آموزشی اجرا، که در بخش درمانی ویزیت، خدمات دارویی و پرستاری رایگان و در بخش آموزشی، آموزش‌های لازم در زمینه بهداشت تغذیه، بهداشت محیط و بهداشت روان ارائه شد.

استیری گفت: ۵۰ نفر پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس بهداشت تغذیه، روان شناس، ماما، تکنیسین دارویی ودیگر عوامل اجرایی دراین مانور مشارکت داشتند.

وی گفت: عملیات‌های تمرینی بهداشت و درمان اضطراری که درمناطق دورافتاده اجرا می‌شود گامی مثبت در راستای محرومیت‌زدایی و ایجاد امکان درمان برای ساکنان مناطق محروم و روستایی است.

این مانور در روستای آلتین توماجلر از توابع شهرستان گمیشان با همکاری فرمانداری گمیشان، بخشداری بخش گلدشت، شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های بندرترکمن و گمیشان و با مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان‌های بندرترکمن و آق‌قلا اجرا شد.

انتهای پیام/م
 

مانور استانی بهداشت و درمان اضطراری در گلستان اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.