معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت:بهبود فضای کسب و کار تنها منحصر به بخش دولتی نیست و همراهی بخش هایی مانند اتحادیه ها و اصناف و حوزه قضایی و دیگر حوزه ها نیز بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  هدایت حاتمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در جلسه کمیته بهبود فضای کسب و کار اظهار داشت:در حوزه مدیریتی نیازمند دستیابی به یک فهم مشترک از توسعه هستیم و بر مبنای یک نقشه راه پیش برویم. 

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: مهم ترین اولویت در حوزه ی اقتصادی بهبود فضای کسب و کار است. سرمایه گذاری در فضایی شکل می گیرد که فرصت عرضه توانمندی ها برای سرمایه گذار فراهم باشد.

وی بیان کرد:  ۴ محور شامل بهبود فضای کسب و کار، تامین زیرساخت های مورد نیاز، احیاء واحدهای راکد و جذب سرمایه های جدید را برای رونق اشتغال در نظر گرفته ایم که همه ی این محورها با یکدیگر در ارتباط هستند. البته از میان این عوامل چهارگانه، موضوع بهبود فضای کسب و کار از همه مهم تر است.

وی افزود: بهبود فضای کسب و کار تنها منحصر به بخش دولتی نیست و همراهی بخش هایی مانند اتحادیه ها و اصناف و حوزه قضایی و دیگر حوزه ها نیز بسیار مهم است.

حاتمی ادامه داد:  تلاش می کنیم گفتمان توسعه پایدار کرمانشاه را با کمک همه ی دغدغه مندان و دوستداران کرمانشاه، شکل دهیم.

وی ادامه داد: کارشناسان و مدیرانی که در به بهبود فضای کسب و کار کمک می کنند باید تشویق شوند و افرادی که مانع تراشی می کنند نیز مورد پرسش قرار گیرند.

حاتمی افزود: مهم ترین مواردی که در راه بهبود فضای کسب و کار مانع تراشی می کنند؛ باید شناسایی شوند و آن های که در زمان کمتری قابل اصلاح هستند را در اولویت قرار دهیم.

 وی با بیان اینکه فرایند استعلام های اداری برای کارآفرینان کوتاهتر شود‌ گفت: مجموعه اتاق بازرگانی و اصناف در روند بهبود فضای کسب و کار مشارکت داشته باشند و هم چنین تقویت حوزه ی آی تی و آی سی تی به شتاب گرفتن روند توسعه و سرمایه گذاری بسیار کمک می کند.

 

انتهای پیام/ز

 

فرایند استعلام های اداری برای کارآفرینان کوتاهتر شود‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.