کتاب جدید همسر رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که در بخشی از آن به انتقاد از دونالد ترامپ پرداخته است، در هفته‌ نخست ورود به بازار، بیش از ۱.۴ میلیون نسخه فروش کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، کتاب جدید «میشل اوباما»، همسر باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا به نام «شدن» در هفته نخست ارائه به بازار بیش از 1.4 میلیون نسخه فروش کرد.

گروه انتشاراتی «کراون» روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد از زمان ارائه این کتاب در تاریخ 13 نوامبر، بیش از 1.4 میلیون نسخه از آن در همه فرمت های چاپی و اینترنتی در آمریکا و کانادا به فروش رسیده است.

این کتاب در روز نخست ارائه به بازار بیش از 700 هزار نسخه فروش کرد و این باعث شد به یکی از پرفروش ترین کتابهای سال تبدیل شود. در کشور آلمان هم حدود 200 هزار نسخه از این کتاب به فروش رسیده است. همچنین در کشور هلند، ترجمه هلندی کتاب میشل اوباما به یکی از پرفروش ترین کتابهای این کشور تبدیل شده است.

گزاشها حاکی از آن است که سرعت فروش کتاب بانوی اول پیشین آمریکا در مقایسه با کتابهایی که دیگر بانوان اول این کشور منتشر کرده بودند، بسیار بالاست. به عنوان مثال کتاب هیلاری کلینتون با نام «تاریخ زنده» که در سال 2003 منتشر شد، در هفته نخست حدود 600 هزار نسخه فروش کرد.

اوباما و همسرش میشل اوباما برای انتشار کتابهایشان در قالب شرح حال پیشتر با گروه انتشاراتی کراون قراردادی به ارزش 65 میلیون دلار امضا کردند. کتاب باراک اوباما هم قرار است در سال 2019 منتشر شود.

میشل اوباما در کتاب جدیدش به مسائل مختلفی از جمله طبقات اجتماعی، نژاد، نحوه آشنایی اش با باراک اوباما و سپس زندگی شان در قالب سیاست پرداخته است. وی در بخشی از این کتاب هم از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرده و گفته است هرگز او را به دلیل تهمت هایی که به همسرش درباره محل تولد او زده است، نمی بخشد؛ زیرا اظهارات او امنیت خانواده اش را به خطر انداخته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار