ایازی گفت: سند فرهنگ سلامت به ۶۲ دستگاه و نهاد کشور ابلاغ شده است و آن‌ها مکلف به انجام اقدامات لازم در این زمینه هستند.

خبرنگار: جنیدی‌/ابلاغ سند فرهنگ سلامت به 62 دستگاه کشور / اجرای بندهای سند فرهنگ سلامت به وسیله دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان‌های سراسر کشور

ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در سالیان گذشته وزارت بهداشت عضو شورای فرهنگ عمومی کشور نبود اما با تلاش و همکاری دبیرخانه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت ارشاد همچنین با همت وزیر بهداشت این وزارتخانه‌ به عضویت شورای فرهنگ عمومی کشور در آمده است.

وی ادامه داد: سند ارتقای فرهنگ سلامت تدوین و در شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسیده است و برای انجام اصلاحات و رفع نواقص آن چندین جلسه برگزار و در نهایت سند فرهنگ سلامت نوشته شده است.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت تأکید کرد: در سند فرهنگ سلامت وظایف و اولویت‌های 62 دستگاه و نهاد ذی‌ربط مشخص و این سند به وسیله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همه دستگاه‌ها  ابلاغ شده است.

ایازی‌ اضافه کرد: بر اساس سند فرهنگ سلامت دستگاه‌های ذی‌ربط مکلفند‌ اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند و وزارت بهداشت هر 6 ماه یک بار گزارش کارهای انجام شده را به اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور ارائه می‌دهد.

وی یادآوری کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اقدامات لازم در خصوص انجام سند فرهنگ سلامت را در سطح استان‌ها پیگیری و اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از تصویب سند ارتقای فرهنگ سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار