حجت‌الاسلام بهرامی کم‌توجهی به تعالیم اسلامی را یکی از مهم‌ترین عوامل ناهنجاری‌ها و اختلافات در جهان اسلام دانست گفت: دوری از تعالیم و آموزه‌های اسلامی مشکل نخست جهان اسلام است.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی جدید قم که در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برگزار شد، گفت: برخورد جدی و سخت با دشمنان از ویژگی‌های اخلاقی مهم رسول گرامی اسلام (ص) بود.

وی کم‌توجهی به تعالیم اسلامی را یکی از مهم‌ترین عوامل ناهنجاری‌ها و اختلافات در جهان اسلام دانست و افزود: دوری از تعالیم و آموزه‌های اسلامی مشکل نخست جهان اسلام است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با تأکید بر ترس و واهمه دشمنان از نفوذ و گسترش اسلام اصیل و ناب در بین کشور‌های غربی گفت: تقویت گروه‌های تروریستی و افراطی مانند داعش به این دلیل است که مردم کشور‌های غربی تمایل و علاقه خود را نسبت به اسلام اصیل ازدست‌داده و این گروه‌های خشن و دور از اخلاق را به‌عنوان نماد اسلام قلمداد کنند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور خاطرنشان کرد: اگر به تعالیم و آموزه‌های رسول گرامی اسلام (ص) و سبک زندگی ائمه اطهار (ع) توجه شود بسیاری از مشکلات کنونی جامعه از رفع می‌شود.

بهرامی عنوان کرد: نیرو‌های مسلح و به‌ویژه قضات قضایی باید قدر و منزلت جایگاهی که در آن هستند را به‌درستی درک کنند چراکه خدمت در چنین مسئولیتی همراه با مسئولیت‌های بسیار سنگین دنیوی و اخروی است.

انتهای پیام/ ت

کشور‌های غربی از نفوذ اسلام ترس و واهمه دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار