رئیس شورای عالی استان ها گفت: رئیس شورای شهر تهران نقش اساسی در واگذاری ساختمان به این شورا داشت

واگذاری ساختمانی به شورای عالی استان‌ها برای تشکیل جلسات برای اولین باربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان‌ها در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید شورای عالی استان‌ها گفت: محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نقش اساسی در واگذاری این ساختمان به نهاد شورای عالی استان‌ها داشت.

وی با اشاره به اینکه از بدو تشکیل شورای عالی استان‌ها تا کنون در هیچ مقطعی محلی برای تشکیل جلسات این نهاد نبود گفت: ساختمان شماره ۱ شورای عالی استان‌ها حتی امکانات لازم برای برگزاری جلسات کمیسیون‌ها را نیز نداشت.

الویری گفت: با موافقت افشانی شهردار وقت و تصویب شورای شهر تهران این ساختمان به نهاد شورای عالی استان‌ها واگذار شد.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه مالک این ساختمان حراست شهرداری بود، گفت: در زمان تحویل این ساختمان هیچگونه امکاناتی برای تشکیل جلسات نداشت.

الویری با اشاره به اینکه در هفتاد و هشتمین جلسه شورای شهر در ۲ مرداد سال جاری با قید دو فوریت و رأی اکثریت واگذاری ساختمانی به شورای عالی استان‌ها تصویب شد، افزود: به تاکید افشانی شهردار وقت واگذاری این ساختمان با سرعت بیشتری انجام شد و در ۱۹ مهر سال جاری با همکاری سازمان املاک و مستضعفان شهرداری تهران و رئیس حراست کل شهرداری تهران ساختمان فعلی در اختیار شورای عالی استان‌ها قرار گرفت.

رئیس شورای عالی استان ها در مورد ساختمان گفت: این ساختمان ۸ طبقه دارد که مساحت زیربنای هر طبقه ۲۷۵ مترمربع است. همچنین این ساختمان ۳ طبقه پارکینگ دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار