دبیرکل حزب اسلامی کار با بیان اینکه آمریکا نفوذ خود را در منطقه خاورمیانه از دست داده است، گفت: آمریکایی‌ها هیچ وقت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به انقلاب و مردم ایران روی خوشی نداشته‌اند.


تلاش‌های آمریکا در طول ۴۰ سال اخیر برای نابودی ایران مشهود است/مردم در مقابل تهدیدات آمریکا ایستادگی می‌کنندحسین کمالی، دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه اظهارات توهین آمیز مقامات آمریکایی درباره افزایش فشار‌ها به ایران اظهار کرد: آمریکایی‌ها هیچ وقت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به انقلاب و مردم ایران روی خوشی نداشته‌اند.

رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه داد: آمریکا نفوذ خود را در منطقه خاورمیانه از دست داده است و در نتیجه طبیعتا ما نباید انتظار رضایت‌مندی و رفتار دوستانه را از آمریکایی‌ها داشته باشیم، در همان روز‌های اول انقلاب با توجه به کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ و تجربه موفق آمریکا در ساقط کردن دولت آن زمان سعی کردند جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

وی ادامه داد: تلاش‌های آمریکا برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته مشهود است، از جمله آن می‌توان به مواردی مانند تحریم‌های گسترده بعد از قطع رابطه با آمریکا، حمایت از صدام در جنگ و حمایت از مخالفان ما در منطقه اشاره کرد و معتقدم اظهارات مقامات آمریکایی درباره نابودی ایران حرف‌های تازه‌ای نیست.

کمالی خاطر نشان کرد: مواضع دولت فعلی آمریکا در قبال ایران نشان می‌دهد این کشور به طور علنی به دنبال به راه انداختن یک جنگ روانی است تا ایران دچار دل‌نگرانی و ترس شود، اما آمریکایی‌ها به این هدف دست پیدا نمی‌کنند، زیرا مردم ایران هرگاه که با تهدید خارجی مواجه شده، اتحاد بیشتری پیدا کرده‌ و اینگونه نبوده که مردم با تهدید خارجی از هم جدا شوند وسیاست‌های متفاوتی را اتخاذ کنند.

فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: معتقدم مردم در مقابل این تهدیدات ایستادگی می‌کنند و از تمامیت ارضی خود و نظام جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: دولت باید عالمانه، سیاست مدارانه، با حفظ منافع ملی و با همراهی ملت در مقابل تمامی سیاست‌های که منافع ملی را تهدید می‌کند مقابله کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۰۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
کاشکی امثال آقای کمالی تو این مملکت بیشتر بود ولی حیف وصد حیف ، خدا نگهدارش باشه
آخرین اخبار