مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره ملی عکس آیات با هدف تفهیم مفاهیم قرآنی به مردم با استفاده از ابزار عکس برگزار شده است.

برگزاری جشنواره ملی عکس آیات با هدف تفهیم مفاهیم قرآنیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمد علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره ملی عکس آیات با بیان اینکه جشنواره ملی عکس آیات در راستای پیگیری سیاست های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ترویج معارف قرآنی با بهره بردن از قالب های هنری برگزار شده است، گفت: جشنواره ملی عکس آیات با هدف تفهیم مفاهیم قرآنی به مردم با استفاده از ابزار عکس برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره ۲ گروه متخصص در کنار هم قرار گرفتند، افزود: دبیری هنری بخش تخصصی هنرمندان عکاس را زنده روح کرمانی عهده دار بودند و در کنار آن ها تیم تخصصی فعالان قرآنی است.

وی یکی از ویژگی های این جشنواره را تعامل و هماهنگی بین هنرمندان و فعلان قرآنی عنوان کرد که توانستنیم آثار تاثیر گذاری در حوزه فرهنگ قرآنی تولید کنیم.

علیزاده بیان داشت: ۴۱۹ نفر ۲هزار و ۳۰۰ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی جشن های رمضان، برگزاری دوره های ازمون قرآن و عترت، فعالیت ۱۶۵ موسسه فرهنگی و قرآن و عترت که ۸۰ تا پروانه گرفتند، برگزاری هفته قرآن و عترت با تولید ۶ هزار اثر، بیمه کردن ۵۰۰ فعال قرآنی و جشنواره ملی عکس آیات را از جمله فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در حوزه قرآنی از سال ۹۳ تاکنون عنوان کرد.

 

انتهای پیام/س

 

ترویج معارف قرآنی با بهره بردن از قالب های هنری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار