مشاور استاندار اردبیل در امور بین الملل بر لزوم معرفی قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل در کشورهای منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حسن عظیم‌زاده، مشاور استاندار اردبیل افزود: برگزاری نمایشگاه‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری و توانمندی های استان اردبیل در این کشورها می‌تواند از جمله برنامه های ما در این زمینه باشد.

وی با اشاره به رایزنی هایی که با نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور انجام داده، ادامه داد: رایزنی های اولیه انجام شده و آنها منتظر ارایه پکیج های معرفی استان هستند.

عظیم زاده همچنین ملاقات با مدیر شبکه تلویزیونی عمانی را یادآور شد و گفت: شبکه های تلویزیونی منطقه خلیج فارس بویژه شبکه عمانی آمادگی خود را برای حضور دراستان و تهیه مستند جهت پخش در شبکه های یاد شده اعلام کرده اند.

مشاور استاندار اردبیل در امور بین‌الملل تهیه پکیج های جامع معرفی جاذبه ها و توانمندی های استان را گام اصلی در گسترش روابط بین کشورها و جذب گردشگر عنوان کرد و ادامه داد: در صورت فراهم شدن شرایط لازم رایزنان فرهنگی و سفیران جمهوری اسلامی ایران در کشورهای دیگر هم می‌توانند در معرفی استان نقش موثری را ایفا کنند.

عظیم‌زاده با تاکید به ضرورت برنامه ریزی برای جذب گردشگران خارجی گفت: باتوجه به افزایش نرخ دلار در کشور، این مساله علی‌رغم ایجاد برخی مشکلات اقتصادی، مزیت‌هایی نیز دارد که می‌تواند مشوقی برای جذب گردشگران خارجی باشد.

انتهای پیام/ع

قابلیت های گردشگری اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.